Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Miinuspuolena sisätilojen ahtaus ja korin peltien ruostealttius. Bensakoneet on juoppoja ja kaikenlisäks paremmin mun mielestä sysäs tuo kolmelitranen turbodee kun V6.
|
Yksi keino millä tuota bensa-runnerin kulutusta saa hieman hillittyä on vaihtaa manuaaliset napalukot kuten omassa runnerissa on. Kulutus tippui nelisen litraa ollen nykyään n. 9-10 litraa satasella maantieajossa. Tietysti ajotyylikin vaikuttaa kulutukseen. Mutta tuo 9-10l ei ole lainkaan paha lukema. Itselläni on ollut 4Runner bensa-kutvosella kesäkuusta asti ja olen olen ajanut sillä tänä aikana lähes 20 tkm ja olen tykästynyt siihen. Ei ole vaihtohaluja vielä ilmaantunut runnerin suhteen.
Mukava ajotuntuma eikä sisusta ole liian karu vaan pikemmin hyvä kompromissi käyttöautoksi ja maastossakin sillä pääsee ihan mukavasti, parilla safarilla on käyty ja ensi kesänä tarkoitus käydä enemmän. Ja hyvin on mennyt muiden mukana, renkaat voisi tietenkin olla isommat ja vinssi pitäisi olla, mutta kaikki ajallaan. Alavääntöä omasta mielestä löytyy oikein sopivasti 31" fedimoilla. Ei ole pelkkää kytkimen luistatusta. Tiedä sitten miten 33":lla renkailla kävisi alaväännös suhteen, katoaisiko kokonaan? Vääntösauvat edessä tietenkin ole rajoittaa rakentelua, mutta itseä se ei ole vielä haitannutkaan. Sisätilojen ahtauden kyllä allekirjoitan täysin ja sähköinen takalasin nostin on minusta täysi susi, varsinkin talvella, mutta muutoin olen tyytyväinen. Moottorille ei ole vielä tarvinnut tehdä mitään remonttia ja muutoinkin on suht vähin tekniikka murhein selvitty. Raidetangon pään ja apusimpukan olen joutunut vaihtamaan, mutta muuta ei ole vielä ilmennyt.