Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 13.08.2007, 18:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Ite ostin Saksasta -04 kesällä -94 4Runnerin (3.0TD). Oli jo sakemanni siitä hitsaillu lokasuojankaarta. Muuten oli suht nätti koppa, mitä nyt oven saumat muhi ja vähä toinen takapyöränkaari.

Takaluukunlasin hissi toimi kun muisti pitää hyvässä rasvassa. Korjata ei juuri tarvinnut 3 vuoden/75 tkm aikana. Vetarin kumi meni ja pakoputkea piti laitella.

Miinuspuolena sisätilojen ahtaus ja korin peltien ruostealttius. Bensakoneet on juoppoja ja kaikenlisäks paremmin mun mielestä sysäs tuo kolmelitranen turbodee kun V6.

_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:TOYOTA 4RUNNER 3.0TD O/M/V Ajoneuvot 2 16.10.2007 15:29
4runner EEmeli121 Tekniikka & Jutustelu 6 08.08.2007 22:21
4runner jorti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.12.2006 21:01
M.4RUNNER O/M/V Ajoneuvot 10 20.03.2006 21:47
4Runner Tekniikka & Jutustelu 7 19.11.2004 06:58


Sivu luotu: 09:25 (GMT +2).