![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä et mikä vauhtihalli? Kun 2845-25% tulee 2136 =vähän outo
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Olisko 2848/1,25=2278,4 vai miten ne rosentti laskut meni.
2300 on varmaan vertailukone. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kai se VX tai Magnum vois olla? Ventoraan ja FE:henhän on saanu 3.3L konettakin.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
No niinhän se menee, 2.3l tuossa näköjään on lähtökohtana.
Joskus nuorena ennenkuin hurahdin maastureihin niin omistin 12v tollasen alkuperäisen ventoran.On muuten noi FE:t korimalliltaan yks kauneimpia autoja (mun mielestä). Kannattaa muuten tarkkaan tutkia noiden korimallien historia,joskus löytyy yllättäviäkin konevaihtoehtoja.Varsinkin kun kyseisillä autoilla on ajettu myös kilpaa. Vähän sellanen muistikuva et jotain vx malliakin olis saanu myös 3.3 litrasena? No joka tapauksessa kannattaa laittaa tietenkin mahdollisimman kevyt kone. Volvosta saa tosiaa aika helpolla tehokkaan ja kestävän koneen ja osat on halpoja,et ei välttämättä huono vaihtoehto. Kaverilla F-ryhmän 242:n ja takapyöristä on jarrutettu 250hp Muistaakseni olis 2.5L:nen et ei huono ollenkaan,varsinkaan kaasareilla. Ja taitavat rallicrossimiehet rutistaa vielä enemmän ja isommilla kuutioilla. Opelin 3L 24v:llä ajelin 5v ja enpä välttämättä suosittele,on painava ja vaikka teho 204hp niin pikkupojat meni bemareilla ohi jokapuolelta. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tää on ihan tavallinen chevette ei mikään mainituista hienoista korimalleista. Vauxhall on vain tajunnut työntää tehtaalla pellin alle 2300cc ja 135hp koneen , niin nykysäännöillä verraton "harraste-auto".
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Volvon B27E on varmaan vihoviimenen mitä kannattaa laittaa.
Rakenteen ja polttoainetalous/teho suhteen takia. Oli joskus tuommosella 200-sarjan vålvå, kyllä oli paska vehe. Volvon 4-kone onkin jo selkeesti parempi. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Omaa kokemusta tuosta B27E:stä ei oo, mutta tiukempi googletus antoi ymmärtää että koneena ei mikään kestävin... eli poistetaan listalta... samoin käy dual-ramille... onko noita alulohkoisia kutosia muissa kuin bemareissa?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eiköpä lie Audissa kans, 2,6 2,8 12 v 30v .....2,7 biturbo....
2,6 tais olla se 150 hv 2,8 12v 174hv 2,8 30v 193 hv. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
24-venttiilisestä C25XE (X25XE) - moottorista saa tehoja pienin muutoksin >200hp. Vakiona löytyy 170hp joten muutoskatsastukseen täytyy hakea sopiva dynolappu, mutta tästä ei liene ongelmaa kun olet Mininkin leimannut "sopivilla" tehoilla ![]() Lisäksi Omega on takavetoinen, joten voit laittaa koko kone+laatikkopaketin Vauxhalliin ja löytyy myös automaattina jos siitä tykkää. Bonuksena tulee hyvää varustelua kuten ilmastointilaitetta, nahkasohvaa jne. jos harrasteautoon sellaisia haluaa. V6-omppuja saa Saksasta alle tonnilla , loppuhylsyn kun myyt niin saat tekniikan itsellesi "melkein ilmaiseksi". Lisäksi V6 mahtuu Vauxhallin pellin alle Bemarin rivikoneita paremmin. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Koneeseen tehtiin rengastus- ja laakerointiremontti joskus 80 -luvun puolella ja sen jälkeen ajettu vain muutamia tuhansia km:ä (juuri tuon sisämetelin takia). Auto on toiminut metsän reunassa lähinnä varaosavarastona viimeiset 15v (koppakin silti pelastettavissa kohtuutyöllä), mutta vuosittain niitä kaikkia on laitettu käyntiin. Eli ei ollut kone jumissa vielä viime kesänä... |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
eikös tää chevette oo se ns "Outodolla keulalla oleva c kadetti"?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä kone tämä on? | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 16.02.2008 20:34 |
Mikä kone? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 20:06 |
Mikä kone FJ:n laatikon jatkoksi? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.06.2006 10:02 |
Mikä kone ja kaasari kyseessä??? | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.02.2006 19:29 |
Mikä kone 404 Unimoggiin?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2006 07:00 |