![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Näissähän J5:ssa on konekin citroenin, fiatissa oma kone mut sama laatikko ja varaosa hinnat juurikin fiat(kallis)-peugeot-citikka(halvin) ja tämä pätee jopa normi varaosa liikkeissä?
Ton vitosen rattaan oletetusta käyttö iästä kertoo sekin et ainakin jossain malleissa on laatikossa irto "luukku" josta ton rattaan voi vaihtaa. Meillkin meni -87 J5 matkailuautosta eka 170tkm ja toisen kerran 300tkm. Korjauksessa kannatan toisen LR miehen ehdotusta: Jos siin on vielä akselissa spooreja, niin uusit rattaan ja liimaat sen Loctitella kiinni. Kun kiristät mutterin niin mahdollisuuksien mukaan käännät löysät pois, siis että kun ratas välittää voimaa, on rattaan spoorit ja akselin spoorit kiinni ja välys on toisella puolella. Jos ei kestä niin uutta laatikkoo. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Leikkasiko kiinni ? | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.07.2008 20:12 |
Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
Jamant kiinni vk. 21 | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 19.05.2006 12:28 |
Kanervalla unenpäästä kiinni | MäIte | Cooking & Food | 20 | 23.01.2004 18:06 |