![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kuitenkin asia taitaa olla niin että max40w on todellakin harrastanut tätä lajia jo silloin kun sinulla itsellä oli 4wd päällä koko ajan ja vanhemmat toimivat vinssinä Eipä ole Karlstedt niitä nuorimpia sällejä ja kokemusta ja taitoa riittää. Se, ettei palstalta löydy tuolta niciltä neuvoja ja opastusta, ei tarkoita sitä, ettei mistään mitään tiedä. Päinvastoin, moni aisoista perillä oleva ei jaksa kohkata "tyhmien" kysymyksien perässä ja harrastaa ihan omassa rauhassa. Toisaalta "tyhmiä" kysymyksiä ei ole mutta toiset vaan tietää enemmän kuin toiset. Nyt kannattaa samaan aikaan aukoa päätä vielä Paulille,KooPeelle,Jarelle,Tarelle,Ipe64:lle...... etc.... Hyvässä vauhdissa jo olet!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt jatketaan varsinaisesta aiheesta ja vittuilut voi heittää privana jos haluaa avautua.
![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Joo jatketaan aiheesta.
Ei saanut Taro eilen leimaa. Levikkeet oli ok, korin korotus oli ok ja renkaat oli ok. Kynnyskotelot ruosteessa niin ei tullut edes korjauskehoituksella olevaa leimaa - ai niin ja roiskeläpät pitää laittaa. Luulin ettei noita läppiä tarvittais, mutta katsurin mielestä pitää olla. Nyt on sitten kynnyskotelot 40x80x4mm RHS-putkea - luulisi riittävän. Pikkuisen kaivelee kun en pyytänyt mitään paperia siltä katsurilta, toivottavasti muutokset kelpaa vielä maanantainakin. T: Jussi
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on Taro leimattu. Renkaat 31x10,5x15, korotusta 50mm ja levikkeet otteessa.
Roiskeläpät kun vielä illalla putoaa tallin lattialle. ![]() Onpa ihmisellä vähästä hyvä mieli - pukkaako oikein Joulumieltä... T: Jussi
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kausille vaihteeksi kiitoksia. Pajeron muutos kierrejouselliseksi ja vuosikatsastus asiallisesti ekalla yrittämällä
![]() Joutu vähän nipistään ittee takasin ajellessa, että ollaan varmasti hereillä ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onnea tuoreelle leimalle!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuli tos käytettyä hiluvitkutinta leimalla. ja yllätys oli jonkinmoinen, ei ihan tullu leimaa papruun
![]() konttori oli tuo hämeenlinnan ajoneuvokatsastus ja leimasetänä KK ![]() hiukan vikalistaa = rekisterimerkinnät jousitusta muutettu vaaditaan lisäselvityksenä alkper riipukkeen pituus seisontajarru jää päälle oik takana takaheijastin puuttuu äänimerkkilaite ei toimi rekisterikilven valo ei toimi pakokaasumittaus todistus virheellinen kierrokset + nousuajat puuttuu helmakotelo ruostevaurioitunut oik ja vas korin kiinnitys ruostevauroitunut vas 2 edestäpäin katottuna joustonrajoitin puuttuu vas takana renkaat nastaero liian suuri ELI EI IHAN TULLU LEIMAA. mut ei auta valittaa, kun vikaa oli ni pitää korjata yhen illan ku jaksaa temuta työpäivän päätteeks ni johan voipi jumputella uusinta näyttöön ![]() mut mistäs mä saan todistuksen alkper riipukkeiden pituuksista tai jonkin muun luotettavan todistuksen paljonko on pidennetty riipukkeita ?!!? ja eikös nastaero pitäis olla akselikohtainen vai edessä ja takana oltava samanverran nastoja ?
__________________
on hyvä olla helpon näkönen |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Moottoriurheilutapahtuma 16.6 Hämeenlinnassa | panzer | Tapahtumat | 32 | 17.06.2007 22:24 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
Land Rover tapahtuma Hämeenlinnassa ? | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.09.2004 08:14 |
Offiseuraa Hämeenlinnassa | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2004 11:23 |
katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |