![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Offiseuraa HämeenlinnassaLöytyykö Hämeenlinnasta Offi-porukka? Range tarvite liikunta ja olisi mukava olla muutama auto. T:Micke
|
|
||||
|
||||
![]()
äkkiäkös vantaalta hml,ään ajaa!! mitä missä millon
|
|
|||
|
|||
![]()
samassa läänissä ollaan, eikös se riitä? missä ja milloin? 3x4x4 vois olla tuloillaan...
Aja metsään -se helpottaa |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-- Vakio suikkaa ei piekse mikään metsässä! ![]() www.4wdsuzuki.com Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]()
Eli olen Espoosta ja "joudun" asumaan Hml. En tunne paikkoja ja ajatelin lähinnä että olis mukava tutustua paikkakunnan offi-tarjontan.
Eli itse en valitettavasti voi tarjota mitään kun en tunne paikkoja. T:Micke |
|
|||
|
|||
![]()
En juurikaan tunne näitä paikallisia mutapainijoita nimeltä, vähän uusi kun olen itsekin tällä seudulla, mutta tuttuja autoja vilahtelee silloin tällöin tien päällä. Yhden yhteystiedon Hml naapurikunnan puolelta tiedän ja sen kautta löytyy varmasti N kappaletta lisää. Vilkaise sivu http://www.tamminiemi.com/kaitsu.htm siellä on yhteystietoja. Kaitsu on ahkera offimies, vaikka veppisivun koneet onkin enempi kuokkimisvehkeitä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siellä joitakin.. Minä muutin kesällä pois, joten en ihan 100% varma ole nykytilanteesta. Kaitsu, Jallu, ja Liquidblue ainakin täällä foorumilla olevista. Onko muita, kun en käyttäjätunnuksista tiedä? Jos kukaan Hämeenlinnalaisista ei meinaa vastata lähiaikoina, niin minä voin kai jonkun puhelinnumeron antaa privana.
/* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
Joo, onhan toi Kaitsu täälläkin foorumeilla edustettuna, nyt vasta hokasin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Moottoriurheilutapahtuma 16.6 Hämeenlinnassa | panzer | Tapahtumat | 32 | 17.06.2007 22:24 |
hyvinkäällä offiseuraa? | junnu78 | Chit-Chat | 13 | 26.03.2006 21:01 |
Land Rover tapahtuma Hämeenlinnassa ? | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.09.2004 08:14 |