![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Moro! Miten porukka on 2l -koneessa toteuttanu tuon turbotuksen? 2lt -pakosarjahan ei käy suoraan 2l -koneeseen, koska siinä on 2 laippaa toisin päin kuin 2lt -pakosarjassa, eikä valmiita toisia pinnapultin paikkoja kuten uudemmassa 2l2 vaparissa.
-Voiko 2l-pakosarjan kääntää toisin päin ja laittaa turbon välilaipalla siihen? loppuuko tila pellin alla? -Kanteen uusien reikien poraaminen ja jenkaaminen 2lt -pakosarjan pinnapultteja varten? Tuleeko vesikanavat vastaan? -Kokonaan uusi peltipakosarja? -2lt-pakosarja ja välilaippa koneen ja pakosarjan väliin? Kertokaa miten ootte tehny niin helpottaa suunnitelmia. Hakea koitin, mutta selkeää vastausta en löytänyt. Ja kestävyydestä voi olla monta mieltä, mutta omaan vehkeeseen ei paineita laiteta 0,5-0,6 enempää ja cooleri tulee keulalle jäähdyttämään. Tavoitteena saada vain vähän tuota vääntöä lisää
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LN46 Hiluxin turbotus | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.08.2010 21:39 |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |