Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 08.12.2008, 22:01
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Moro! Miten porukka on 2l -koneessa toteuttanu tuon turbotuksen? 2lt -pakosarjahan ei käy suoraan 2l -koneeseen, koska siinä on 2 laippaa toisin päin kuin 2lt -pakosarjassa, eikä valmiita toisia pinnapultin paikkoja kuten uudemmassa 2l2 vaparissa.

-Voiko 2l-pakosarjan kääntää toisin päin ja laittaa turbon välilaipalla siihen? loppuuko tila pellin alla?
-Kanteen uusien reikien poraaminen ja jenkaaminen 2lt -pakosarjan pinnapultteja varten? Tuleeko vesikanavat vastaan?
-Kokonaan uusi peltipakosarja?
-2lt-pakosarja ja välilaippa koneen ja pakosarjan väliin?

Kertokaa miten ootte tehny niin helpottaa suunnitelmia. Hakea koitin, mutta selkeää vastausta en löytänyt.

Ja kestävyydestä voi olla monta mieltä, mutta omaan vehkeeseen ei paineita laiteta 0,5-0,6 enempää ja cooleri tulee keulalle jäähdyttämään. Tavoitteena saada vain vähän tuota vääntöä lisää
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN46 Hiluxin turbotus Masai Tekniikka & Jutustelu 9 26.08.2010 21:39
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09


Sivu luotu: 07:36 (GMT +2).