Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 06.12.2008, 23:25
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Anna läpän olla vakiopaikalla mutta sitä toista letkua pitää kuristaa. Omassa nyt kuristettu se 3mm muistaakseni. Aiemmin läppä oli ennen turboa mutta mielestäni toimii jotenkin paremmin vakiopaikalla ja silleen saa dumpinkin sihisemään.
Mitäs jos laittas ne pumpulle menevät letkut turbon imu puolelle ja läpän jättäs alkuperäiseen paikkaan? saiskos tällä konstilla pumpun syöttö systeemin toimimaan paremmin,eikä pääsis sinne pumpun kalvolle ylipainetta.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 B koneen öljynpaineet? mikjus Tekniikka & Jutustelu 12 30.11.2012 21:16
Koneen keittolämpötila jnu Tekniikka & Jutustelu 9 29.10.2007 19:25
2l- koneen huohotus Tekniikka & Jutustelu 0 27.10.2007 23:05
2l-t - 2l koneen männistä Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 18 10.06.2006 11:07
GMC s15 koneen vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 11.02.2005 16:45


Sivu luotu: 08:43 (GMT +2).