Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2008, 09:25
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Juu, kaasarikoneellahan se taitaa olla... Kilsoja ei tuu hirveesti, joten taitaa olla marginaalinen juttu.
Tosin nykyinen menopeli on 300TE Mursu, mutta se kulkee tehoihin ja massaan nähden yllättävänkin pienellä bensamäärällä.

Ei millään raskis luopua Mursusta, mutta pitää saada joku mönkkärinkuljetin alle, eikä peräkärry ole oikein hyvä vaihtoehto tässä tapauksessa.
Optimaalinen auto olis nelikkopaku, mutta meinaavat maksaa liikaa.

Kaippa se tekniikka on japanialaisen luotettavaa laatua tuossa makstassa...

-P-

__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
-Minä-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.11.2008, 10:40
Rambe Rambe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Urjala
Viestit: 27
Perusasetus

Ei itellä oo havaintoja perustavanlaatuisista ropleemeista.
Omakohtaisia kokemuksia ja havaintoja:
- Polttoaineen kulutus 10:stä ylöspäin (ruiskukone)
- Kantavuutta ja vetokykyä riittävästi, tosin lava sais olla pidempi...
- Tehoa sopivasti, joskus vähän liikaakin sillä 5:s vaihde niin pitkä että kortin lähtö helposti (ei tietty auton vika)...
- Hyvä ajettavuus
- Varaosia saa mutta joutuu yleensä tilaamaan.
- Samaan tahtiin ruostuu kuin muutkin japsit.
-Mulla 280tkm ajettu yksilö eikä tekniikan kanssa ole ollut ongelmia, kone ei syö/juo öljyä vaikka sille antaakin...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.11.2008, 16:16
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Tuo Ramben kommenttihan oli suorastaan posetiivinen

Onko niissä joku paikka, mikä erityisesti ruostuu, pellithän on peltiä, mutta runko sais olla ehjä.
Ilmeisesti kaaret, peräluuk
un ympäristö ja bensaluukun ympäristö???

-P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
-Minä-

Viimeksi muokannut -P- : 29.11.2008 16:41
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2008, 16:21
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Itse ostin tälläsen joku aika sitten ja hyvä peli tuntuu olevan,ei offikäyttöön mutta siviiliajoon.
tehokas mutta perkeleen paha pensasyöppö (yli 16l /100km)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.11.2008, 18:22
Rambe Rambe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Urjala
Viestit: 27
Perusasetus

Ruostumisesta omakohtaisia havaintoja:
-Lavan alaosat,takakulmat ja peräluukun alareuna piti omasta korjata.
-Runko itsessään oli ehjä, mutta hytin kiinnityskorvakkeet tein uudet tukevat.
-Etulokasuojien taka-alakulmat pehmenevät myös herkästi.
Nämä nyt ovat melko tyypillisiä ruostekohtia pick-upeissa, minne rapa pääsee tekemään pesää siellä helposti muhii.
Poistin omastani kaiken turhan kuten takaa sisälokarit, vararengastelineen ym. putsasin ja massasin, nyt alusta on selkeämpi, helppo pitää puhtaana ja kuivuu paremmin.
Niin kyseessä 18v Mazda.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.12.2008, 13:08
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

JOop, taloon sitten tuli tuommoinen -90 ruiskukoneella oleva B2600:n

Ei oikeestaan muuta korjaamista oo, kuin takajouset aika suorat, pari ruostepaikkaa ja ei meinaa lämmitä, eli termarin laitto. Hyvä ajaa ja yllättävän rivakkakulkuinen peli.

Paljon on arvn omistajilla rekisteriotteessa vetopainot, mulla on 450 kg jarrutonta, pitää leiman yhteydessä muutattaa oikeiksi. Mimmosta rengastusta teillä on alla, laitoin 31*10,5-15 kumit, meneekö läpi suoraan, vai pitääkö muutostaa???

-P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
-Minä-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2008, 09:04
Aku Aku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.04
Sijainti: Kärkölä, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Mulla oli aikoinaan tuollainen. Se oli kaasarilla ja siinä oli sellainen, ettei se meinannu reagoida kaasarin säätöihin ja oli hieman vaikeuksia saada päästöt rajoihin. Sulla kai ei ole sitä onkelmaa kun on ruutta.

Mulla oli siinä 31"x10,5" pyörät ja leimalla ei mitään onkelmaa. Hieman piti etupuskuria muistaakseni muotoilla ettei ottanu kiinni. Noilla pyörillä sen sai jo niin jumiin, että kahdella vinssillä kiskoen viidessä tunnissa irti.

Minulle jäi sellainen kuva, että varaosat aika suolasen hintasia. Melkein ostin siihen etujarrulevyt, mutta oli useemman satasen kipale niin annoin sitten olla.

Muuten hauska vehje, mutta mulla se vei aika roimasti pensaa ja siihen sitten lopulta kyllästyin ja myin puis.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mazda B2600 4x4 vm.-90 Madball O/M/V Ajoneuvot 3 28.09.2008 12:10
Mazda B2600 Tekniikka & Jutustelu 2 24.10.2006 09:44
Mazda B2600 4x4 räjäytyskuvia? Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 6 22.02.2006 20:17
M: MAZDA B2600 Helperi O/M/V Muut 10 15.01.2005 13:02
MAZDA B2600??? JinX Tekniikka & Jutustelu 5 28.05.2004 10:36


Sivu luotu: 19:12 (GMT +2).