![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo sinulta tulleet ainakaan suoraan, Tapiirilta tulivat...
Sinulta tulleet vanteet oottaa vielä jatkoprosessointia ![]() Eli käytän hiekkasuihkun edessä, maalaan ja laitan Fediman Evot kokoa 31/10,5-15 alle. -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 16.12.2008 15:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Mastan vetopainoista voin sanoa , että omassa luki otteessa , että jarruin 640kg jarruitta 430kg.
Onneksi löyty vanha rek.ote muitten papereiden joukosta ja matka kohti konttoria . Siellä korjasivat eli nyt saa vetää jarullista 3120kg ja jarrutonta 750kg. Vanha kun on niin kaksi kertaa omamassa. Ja onneksi pitkällä lavalla ,joten mönkkärikin mahtuu lavalle. Ainut negatiivinen kokemus oli tuotteen maahantuoja , jolle ystävällisesti soittelin ja kyselin vastaavuustodistusta. Autohan on sama kuin ford ja foordia on saanut isommilla renkailla euroopassa , joten ois voinut laittaa luvallisesti 33" alle , mutta kuulema ainuat renkaat ovat rek.otteesta löytyvät ja piste , oli kommenti maahantuojalta , kun sain lopulta oikean henkilön kiinni. |
|
||||
|
||||
![]()
Saisitko/uskallatko Skannata mulle kopioo tuosta otteesta, ois helpompaa vääntää se konttuurilla kohilleen
![]() Mullakin mahtuu Polle kyytiin, mutta joutuu pikkasen kikkailemaan, eli nostamaan keulaa ylöspäin. Mulla on nääs 5:lle rekisteröity tuo vehjas... -P- Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mazda B2600 4x4 vm.-90 | Madball | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 28.09.2008 12:10 |
Mazda B2600 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.10.2006 09:44 | |
Mazda B2600 4x4 räjäytyskuvia? | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.02.2006 20:17 |
M: MAZDA B2600 | Helperi | O/M/V Muut | 10 | 15.01.2005 13:02 |
MAZDA B2600??? | JinX | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.05.2004 10:36 |