Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 27.11.2008, 13:24
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Monta "loppuunajettua" sj410 moottoria on pelastettu säätämällä sytkä oikeasti kohdalleen. Kärkien kosketuskulma ja ennakko mittarilla kohdalleen niin johan toimii. Kärkiväli on oikeasti aika tarkka, ulkomuistista kosketuskulma on 52astetta +- 3 astetta.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Mitenkähän huonoon happeen tuommosen suikan koneen voi ajaa ennen kuin se lopettaa hengittämisen? Rupeaa tuntumaan tuo oma konekkin aika väsyltä, pieneen ylämäkeen kun tulee kaasu pohjassa (n.90km/h) niin hyytyy hetkessä alta 60km/h
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin koeajoa (kuvia). luppakorva Tekniikka & Jutustelu 9 15.08.2007 06:36
suzukin akseliremontti kuvia. Tekniikka & Jutustelu 4 30.06.2006 12:14
BJ:n koneremontti Tekniikka & Jutustelu 1 11.01.2006 10:11
Koneremontti LJ-70 Tekniikka & Jutustelu 3 10.07.2005 00:08
Koneremontti, vaihteisto myös Shuttle Tekniikka & Jutustelu 3 31.08.2004 19:02


Sivu luotu: 09:47 (GMT +2).