![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ilman muuta se kannattaa turbo sinne laittaa, ihan ok se toimii ku ajelee vaa maltillisesti, alunperin se oli mullakin sillä alipainesäätöisellä pumpulla ja naftan kulutus tippu todella paljon turbon laiton jälkeen, vaikka mustaa tuliki välistä vähä enemmänki.
Todennäkösesti se pumpun pääty(säädin) on täsmälleen saman näkönen tuossakin, nippondenson ja boschin pumppuja mitä oon katellu niin kaikissa samanlaiset ne kiinnitykset säätimellä, ulkomuoto ainut mikä vaihtelee. Custom ford kuorma-auton (60-70 luvun) pumpusta passaa säädin suoraan persiiseen kiinni. edit. ota vaikka pumpusta pari kuvaa ja pistä näytille niin näkee, onko se samanlainen
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
1.3 Suzuki Swift Moottorin turbotus sj413:seen | Lexux | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.09.2008 13:48 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |