![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Banks settiä on tarkoitettu pienille paineille ja käsittääkseni siitä ei (muistaakseni) saa kun joku 0,4bar ulos. Se ihan siitä syystä että setti on tarkoitettu bolt-on asennukseksi ja 6.2 männät ei oikeen kestä yli 1 bar painetta.
- Eli malttia ruuvaukseen. Venemoottorit mistä otettu turbolla +250hp on matalapuristeisia, eli jotaki 18:1 luokkaa kun vakio on yli 21. Mäntien vaihdon lisäksi olis hyvä asentaa se laakeripukkien tuki ettei alakerta repeä. Niin ja lähtökohtaisestihan GM 6.2 koneita on monessa eri teholuokassa, yleisimmät ovat J ja C. J on tehokkaampi, ilman saastelaitteita, HD pumpulla ja ollut yleensä esim G-30 vaneissa (1ton). Samaa J konetta käytetty myös alunperin Hummerin 6.2 koneena. Nutti olisin kiinnostunu tekeen sun blazerin koneen turbotuksesta ym. jutun tuonne: http://gm62-65dsl.890m.com/
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
M: Blazer -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 13:23 | |
M:Blazer 6,2 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.06.2006 19:38 | |
M: K5 Blazer ´88 | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2005 20:44 | |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 |