![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Toimiiko tää linux-koneissa? Esim. ubuntu+wine?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon (ehkä) tyhmä, mut en saa ladattua... Tai lataa muttei asenna?!?!?
|
|
|||
|
|||
![]() Eipä niistä koordinaateista olis ollut hyötyä..Lainaus:
![]() ![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]() Nyt toimii asennus
Olin viikon reissussa. Kone oli alhaalla sähkökatkon jäljiltä.
Ohjelma on tehty C# koodilla. Lähdekoodit on saatavissa. Jos joku haluaa linux koneissa kokeilla, niin on olemassa MONO projekti. Sen avulla voi ehkä ohjelman saada toimimaan. Ohjelma on tarkoitettu nykyaikaiselle XP/Vista koneelle. Voi toimia vanhassa koneessa. Ajoin itse 800Mhz koneella aikaisemmin. Olen tutkaillut puheentunnistuksen lisäämistä. Perustoimintoja voisi käskyttääkin (zoom, rastin kuittaus jne). Mutta voipi olla liian meluisa paikka luotettavaan toimintaan. Muistakaa: Asennus toimii vain Microsoftin selaimella!
|
||||
|
||||
![]()
Aaaaa... Tulikettu pois, kokeillaan...
|
|
||||
|
||||
![]() Viimeisin versio
Tästä viimeisin versio. Vanha kannattaa ensin poistaa. HUOM! asennus vain Microsoftin selaimella.
http://www.iisalo.com/rodeodrive2009/setup.exe Laittelen myös zip paketin, jossa on ohjelma. Koneille joita ei saa internettiin. Zip paketti ei yksin riitä. Tarvitaan myös SQL compact 3.5 ja .net 2.0 jos niitä ei ole ennestään. Tuo nettiasennus osaa ne asentaa. http://www.iisalo.com/images/manualsetup.zip http://www.microsoft.com/Sqlserver/2...s/compact.aspx http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en Jos on ongelmia mailatkaa rodeodrive(AT)kolumbus.fi tai sitten tähän palstalle.
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 18.02.2009 18:59 |
|
||||
|
||||
![]()
saako Rodeo Drivea toimimaan windows CE:ssä?
|
||||
|
||||
![]() CE versio
Ei ole tarkoitusta tehdä CE versiota. Koodi on suurinpiiretein yhteensopivaa, mutta käyttöliittymä pitäisi tehdä uusiksi. On niin pieni näyttö. Olen kyllä joskus ajatellut tehdä jonkin lisäosan CE:lle. Esim se suuntamittari olisi siinä ja saisi tiedot wlanin kautta. Mutta aikaa on aina liian vähän.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() ongelma
Eli ongelma on seuraavanlainen:
-Autossa mulla on läppäri johon liitetty ulkoinen näyttö. Jos näytön laittaa tietokoneen ensisijaiseksi näytöksi niin RD: tä käytettäessä ohjelma toimii muuten normaalisti, mutta kun yrittää hiirellä klikata rastia niin ei tapahdu mitään. Sama ongelma esiintyy, vaikka näyttö olisi läppärin oman näytön rinnakkainen, eli molemmissa näytöissä näkyy työpöytä samanlaisena (kännistävalikko ja pikakuvakkeet). Mutta jos ulkoisen näytön laittaa siten että se on ns. kakkosnäyttönä (laajennetty työpöytä) ja raahaa RD: n siihen niin silloin RD toimii normaalisti. Eli onko jollakulla muulla ilmenny saman kaltaisia ongelmia kun käyttää ulkoista näyttöä? En osaa sanoa johtuuku ongelma käyttiksestä (ko. XP) vai RD:stä. Olisko jollakulla jotain tipsejä mitän vois vielä koittaa ulkosen näytön suhteen? Voisko ongelma johtua jostain windowsin päivityksistä? Voisko noihin ulkosiin näyttöhommiin olla jotain ohjelmia millä niitä pystyy hallitseen tms. niin ja RD on uusin versio ja läppäri on juuri putsattu ja widows asennettu uudestaa. (sama ongelma oli aikasemminkin) |
|
||||
|
||||
![]() Miten pikakuvake työpöydälle?Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Käynnistys
Kopioitko varmasti vain linkin exeen. Itse exe tiedostoa ei voi yksinään kopioida.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Rodeo Drive Safari | jappe | Maasturiprojektit | 376 | 03.06.2013 14:31 |
Rodeo drive / Warn / Muut suunnistus ohjelmat | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 04.03.2009 16:28 |
OFF ROAD DRIVE -LEHTIÄ | myllis | O/M/V Muut | 0 | 23.10.2006 13:53 |
O: drive flange | Rytari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 21.08.2006 14:16 |
Mulholland Drive | KariSalmelainen | Movies | 5 | 03.02.2004 09:43 |