![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
toi turha kieltäminen ja tiukentaminen johtaa ainoastaan siihen että pimeitä aseita tulee liikkumaan enemmän ja niitä saa kadulta vielä helpommalla kuin nykyään. ei se pyssy yksinään ketään tapa vaan se ketä liipasinta puristaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Wikke puhuu asiaa. Kieltoa kannattaa eritoten sellaiset ihmiset, jotka eivät tee aseilla mitään tai joilla ei ole mahdollisuutta hankkiakaan niitä. Itse olen jo kauan kannattanut lupaehtojen kiristämistä. Jonkun tai joidenkin asetyyppien kieltäminen ei ole oikea ratkaisu.
Yhteissäilytyksestä ampumaradoilla sanoisin, että hiukankin loogiseen ajatteluun pystyvä ei edes ääneen maitse moisesta asiasta ettei nolaisi itseään täysin. |
|
|
|||
|
|||
|
Autothan tappaa vuodessa viitisensataa ihmistä. Kaikki autot suljetuille radoille missä saa käydä ajamassa valvotuissa olosuhteissa. Joukkoliikennettä vaan runsaasti lisää!!!!!!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Juu, ja jos jonkun eukko nuijii kaulimel ukkonsa hengettömäks, niin mää suosittelen kovasti kaikkien kaulimien kieltämist ja laitan nimeni heti sellaseen adressiin, sillä en mä kaulimia tartte.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Naiset on julmia ja tunteettomia! | VonLeka | Chit-Chat | 43 | 20.08.2008 07:16 |
| Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |
| Naiset rulettaa!!!!!! | Santeri | Jokes | 5 | 11.11.2004 10:10 |
| Naiset ja offroad | offgrizen | Linkit | 2 | 27.07.2004 19:27 |
| Naiset ja Offroad | kumikana | Tekniikka & Jutustelu | 108 | 10.05.2004 11:43 |