![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Oviputki on mielestäni ihan turha kun on helmapalkki.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Taisin silloin aikanaan vaan vähän ali mitoittaa ton palkin, tais olla 5mm seinämällä
![]() Sisäpuolen koteloita jos ajelis vähän auki niin tonhan voisi saada onnistumaan... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
On se ainakin hyvä este kyytiin nousemiselle.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei se ihan suora väylä etu kulmasta alas ole, mutta riittävän:
Toiset reijät kairaa niin sitten on palkki esissä. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Taas tarviis tulkinta apua, elis etukaarien alapään kiinnitys tuosta helmapalkin läpi. Saako/onko mitn järkeä suorittaa kyseinen toimenpide yhdellä 16m pultilla, sorvissa pyöräyttäisi asiaan sopivan holkin kaariputken sisään johon tekisi sopparit kierteet? Ja miksi näin, kenties tällä saisin luotua mahdollisuuden nostaa kehikko kokonaisuudessaan pois korista.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Miksi se kehikko pitäisi saada nostettua pois?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Liekkö joskus joutuu uusimaan joitain putkia..? Voipi olla mukavampi puuhailla jos saa kehikon nostettua tallin lattialle. Ja onhan se mukavampi hitsailla kehikko kasaan irrallaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |