![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miks se pitää tuoda noin keskeltä? Jos en väärin muista niin tuossa ulompana on suora aukko helmapalkkiin asti ja tietysti voin muistaa väärin ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä siellä suora väylä on, paremman suojan antaisi tuulilasin kehyksille juurikin tuossa ulko reunassa. Milläs toteutat alapään kiinnityksen? Helmapalkkihan siellä olisi hyvänä pohjana kyllä. Sitten oviputket, kuinkas ne viet tonne kotelon sisään? Mielellään tietty siten että ovetkin toimisi jatkossa...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oviputki on mielestäni ihan turha kun on helmapalkki.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Taisin silloin aikanaan vaan vähän ali mitoittaa ton palkin, tais olla 5mm seinämällä
![]() Sisäpuolen koteloita jos ajelis vähän auki niin tonhan voisi saada onnistumaan... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
On se ainakin hyvä este kyytiin nousemiselle.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei se ihan suora väylä etu kulmasta alas ole, mutta riittävän:
Toiset reijät kairaa niin sitten on palkki esissä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Taas tarviis tulkinta apua, elis etukaarien alapään kiinnitys tuosta helmapalkin läpi. Saako/onko mitn järkeä suorittaa kyseinen toimenpide yhdellä 16m pultilla, sorvissa pyöräyttäisi asiaan sopivan holkin kaariputken sisään johon tekisi sopparit kierteet? Ja miksi näin, kenties tällä saisin luotua mahdollisuuden nostaa kehikko kokonaisuudessaan pois korista.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Miksi se kehikko pitäisi saada nostettua pois?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |