![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kokkolassa ei kuitenkaan moisia ilmestyksiä ole ennen nähty, jos ei joku oo ajanut ohi täältä boggerit alla, tai jonkun kuljetuksen kyydissä ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
No peekele ku ei tuokaan oo ajokunnossa... No jospa ens kesäks sais sen iskuun ja ajoon. Pitäs vaan ottaa kone ja laatikko irti eikä oo tallia, lato saa riittää.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo sama juttu täällä, ylihuomenna pitäs lähtee moottori hakemaan mikkelistä tuohon, ei jaksa ruveta täysremppaa tekee vanhalle raadolle.. Eikä kans oo tallia, eikä ees latoa tjsp.. Joutuu aina kavereita hyväkskäyttää ja kaikki hommat aina tehdä siellä jossain muualla, vaikeeta vaan ku joutuu aina hinaamaan ton remppapaikalle. Jos se tuosta lopputalvesta jo liikkuis taas, äkkiseltää laskettuna 1300e niin se jo liikkuis, mutta renkaat ei vielä oo alla siihen hintaan
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, "uus" kone haettu mikkelistä ja keretty jo kaljotella monta tuntia.. 755 kilometriä päivässä on liikaa, vaikka joillekin se ei ole mitään, väsyttää silti ihan vitusti.
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Noniin ja sitte ois Mynädieselillä tehty pumppuki valmis, kytkin vielä ja kone takasin paikollensa. Pääsee penkittään sitte auton.. 160 kuutiosenttiä vai onko se kuutiomilliä sieltä pumpusta tulee nyt tavaraa pihalle, itelle tuo lukema ei sano mitään, mutta kait se jonkuverran on
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tuo ihan sopivasti, turpopatrollin pumpusta saa elementtejä vaihtamatta hp-dieselin mukaan 80 kuutiomilliä irti ja vetää silti kohtuullisesti. Teetikkö jakaja- vai riviboschin?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ihan tuon hj:n oman rivipumpun.. Sinne tuli custom fordin elementit sisälle (jotka piti jo kesällä laittaa), bossilaiset ja säädin vaihtu malliin mersu w123
edit. taitaa turbopatussa olla 6milliset tapit pumpussa ? ja kuuleman mukaan mersumiehillä superturboissa 120 cm3... 9 millisillä sitte onki tosta yhen hj:n pumpusta 174, 176 tai 178 cm3
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 19.12.2008 19:49 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs saaja vähä rahhoo kasaan, pitäs sieltä tarvikkeelta ostaa sellanen Xtreme-jotain kytkin... perkele ku duunit loppuu huomen ja uudesta paikasta ei hajuakaa..
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |