Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 27.10.2008, 19:32
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

taitaa toi vetopuolen porsiminen olla enimmäkseen range miesten murheita, ite pärjäsin rangella komeesti, tosin siinä olikin HJ60 akselit ;D

Itellä oli aikoinaan mitsun L200ssa ketjut, jyrkkä vesijäinen mäki, auto liuku mäen alas jarrun pohjassa, ketjut takapyörissä, pysty mäkeen pysähtymään ja liikkeelle takavedolla, ite tykkään ketjuista ihan vaan siksi että ne narskuu ihanasti jäässä. Niin autossa kuin valtrassakin. Nää on vieläkin ja käy hiluxin 205 hakkapeliitoihin.

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road..._ketjuilla.jpg
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...ketjuilla2.jpg

noi ainakin kesti sikaa, tosi hyvin. Kipinät lens, muttei ikinä ketjulenkit.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lumiketjuista käden vääntöä L-200 Tekniikka & Jutustelu 19 16.12.2004 22:00
Lumiketjuista L-200 Tekniikka & Jutustelu 0 13.08.2004 13:01


Sivu luotu: 10:26 (GMT +2).