Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.12.2004, 18:07
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lumiketjuista käden vääntöä


Kertokaapas, lumiketjut taka-akselilla vai etuakselilla vai molempiin akseleihin ja vaikutaako ketju kuinka paljon renkaan vierintäkehään ja miten renk.vierintäkehän muutos taasen rasittaa vaihteistoa ja jakista....
Toisessa paikassa väitetään että vaan taakse ketjut, toiset taas sanoo että joka renkaalle ketjut.
Minoon muistaakseni tätä kysynyt aiemminkin, tuli vaan uudelleen ajankohtaiseksi. Juu laitoin söörtsiä ja ei tullut kuin myynti-ilmoja eteen.
Hyvin kuitenkin tulee pitoa lisää kun ketjuilla ajelee se nyt tiedetään.
Mite o, eteen vai taakse vai joka nurkkaan.
Kiitos ja anteeks vaivan näöstä.

-- Wannabe OFF-roader --

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paljon tehoa ja vääntöä toyota 2.4d Tekniikka & Jutustelu 13 26.12.2007 14:58
HJ61 Miten Lisää vääntöä tyhjäkäynnille? NymiS Tekniikka & Jutustelu 22 21.08.2006 21:26
Lumiketjuista L-200 Tekniikka & Jutustelu 0 13.08.2004 13:01
Vääntöä on, mutta kuinka paljon?? Yleiset 0 21.08.2002 22:04


Sivu luotu: 16:20 (GMT +2).