![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Laitetaanpa nyt tällänenkii vaikkei topikkiin kuulu: Kun ei näy oikeestaan ollenkaan näitä Nippon king cabilla offailojoita? mistä lie johtuu?? ei tekniikat kestä yms?? ![]() Ois ihan mukava nähä joitain jo muokattuja kinkkukaappeja kun olis tarkotus tuosta omasta kanssa jalostaa vähän parempi metsään menijä! jakiksen välitys ja vinssi olis nyt hommauksen alla kuhan tuota kässyä saa säästettyä juomiselta! ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2
|
||||
|
||||
![]()
taitaa toi vetopuolen porsiminen olla enimmäkseen range miesten murheita, ite pärjäsin rangella komeesti, tosin siinä olikin HJ60 akselit ;D
Itellä oli aikoinaan mitsun L200ssa ketjut, jyrkkä vesijäinen mäki, auto liuku mäen alas jarrun pohjassa, ketjut takapyörissä, pysty mäkeen pysähtymään ja liikkeelle takavedolla, ite tykkään ketjuista ihan vaan siksi että ne narskuu ihanasti jäässä. Niin autossa kuin valtrassakin. Nää on vieläkin ja käy hiluxin 205 hakkapeliitoihin. http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road..._ketjuilla.jpg http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...ketjuilla2.jpg noi ainakin kesti sikaa, tosi hyvin. Kipinät lens, muttei ikinä ketjulenkit. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lumiketjuista käden vääntöä | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.12.2004 22:00 |
Lumiketjuista | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.08.2004 13:01 |