Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.10.2008, 10:01
marko_p marko_p ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.10.08
Viestit: 3
Perusasetus

Jeep Cherokee


Tuli hommattua otsikon mukainen kulkine vm. 89/90 4 ltr automaatti. Moottori ja laatikko tuntuisi pelittävän ok, mutta etupäässä neliveto päällä pientä rutinaa ja pauketta. Sitten muutama aloittelijan kysymys: Mikä ero on nopealla nelivedolla ja part time asennolla? Pari tuumaa jos korottais, niin kuinka onnistuis suht vaivattomasti? Löytyykö varaosia helposti (Oulun suunnalta)? Läheisellä hiekkamontulla piti jo käydä kokeilemassa ja ei taida akseleilla olla lukkoja? Voimaa tuntuu riittävän ja ah sitä kutos koneen murinaa

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: jeep cherokee 4,0 -91 POHTO O/M/V Ajoneuvot 3 13.03.2006 21:03
M:jeep cherokee -91 -sami- O/M/V Ajoneuvot 1 07.03.2006 15:03
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M:Jeep Cherokee -90 O/M/V Muut 0 12.01.2004 00:08
"M;Jeep Cherokee 4,0 -90" O/M/V Muut 0 27.08.2003 23:04


Sivu luotu: 13:40 (GMT +2).