![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Siittävaa... Ennenku kukaan ehtii, niin sanon et ne 10booriset kestää ihan ok normaalikäyttöä ja mulla on kestäny 35" renkuloilla etuaksula jo 4vuotta, nyttemmin kokeillu 37" rattaita. mutta tiedän kyllä miten ne rikotaan, joten kuskista niiden kesto on kiinni. Rangesta, itellä ei ole ollu mutta vakiona pehmeintä kyytiä metsässä ehdottomasti ![]() Muuallakin on todettu et vakiorange pesee monta lievästi rakennettuakin. En tiedä minkäkokosia renkaita oot ajatellu ? Millä koneella se on dieselöity ? Fiatin NC aika yleinen kone vanhemmissa rankuissa, painava mutta pomminvarma ja ah, se vääntö ;I Rankuista on tehty vaikka minkänäkösiä ja tasoisia kikottimia, jatkojalostukselle tuolle autolle ei loppua näy. Alusta on helposti korotettavissa 2-3" jousilla ja enemmänkin kun kehittää tavaraa akselin ja jousilautasen väliin. etuiskarin tornia voi kätevästi madaltaa, ja takaiskarin yläp. siirtää alemmas. Niin ei heti tarvi katella pidempiä iskareita. Riittävät joustot siis saa jo suht kevyellä pajoituksella. Jos käytät esim. 33" renkaita, välityksetkin on vielä ok, pyörät mahtuvat kaariinsa. Rankkuja rakennelleet kehukoot lisää, nyt ei tuu muuta olennaista mieleen. Kuin että vanhoissa on aina vikoja ja ruostetta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ei ole vetareita katkeillu, periä on kyllä musrkattu.
Laatikko on pitäny ostosta saakka hiukan semmosta "nelikulmaista" ääntä eli noin 8v toistaseks kuitenkin toimii. Keskidiffi on vissiin laatikon heikoin lenkki. Takaylitystä on puolmetriä liikaa. Jarrut on erinomaiset ainakin mun mielestä, ei ole oikein tarvinnu pidellä,käkkkäri nauhat ja täkapäähän männät ja kumit olen laittanut. Painoa kun sais muutamasatakiloa pois ni olis paree. Mitään mystisiä sähkövikoja ei ole ollut. ![]()
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos se on fiiatin 3.5 tai vastaava, niin etupää painaa helvetisti ja pehmeessä mennään syvällä.
Koneen kunto kannattaa katella suht tarkasti, sillä väljä motti ei käynnisty kun lohkiksesta nollasta lähtien. Itte kattelisin bensa koneellista, koska dieselin edut on tapettu aikoja sitten verotuksen kautta, hyvää alavääntöä ei tosin valtiokaan pysty mokaamaan ![]() Osta pois jos tyydyttää |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Itse pari vuotta takaperin höyrähdin ja todennäköisesti sairaus jatkuu ja jatkuu. Kasissa on kaunis ääni ja alusta joustaa mukavasti. Ainoa ongelma metsässä on koko. Tiellä mahtava auto..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
vetareita ja periä olis kaupan jos meinaat ostaa
hyvä pelihän se muuten on. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
kylmä ku prkl ja lasit ei pysy kunnolla auki,siis talvella.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
land rover freelander kokemuksia? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 05.10.2018 19:23 |
Kokemuksia! Land rover FreeLander 2005 | Nipa | Chit-Chat | 7 | 25.02.2011 20:08 |
LAND ROVER Defenderistä kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.06.2007 08:17 | |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |