![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Totta, tarkotus ois tuohon se väliputki hitsata ja vyöt siihen, nyt saavat toistaseksi olla tuolla lattialla kun pysyvät tulokulmat niissä valmistajan ilmoittamissa rajoissa.
Kyllä aikaan jyrkkään saavat näköjään mennä nuo takavyöt, ei ole sitä läsyä nyt käsissä, mutta ihmettelin oikeen ittekkin että jos aivan maksimiin mennään niin kumma on jos täydellisesti toimii, mm. tuo ylhäältä katottuna vöiden kiinnitys pisteet penkin keskiakseliin nähnen oli n.30 astetta sivulle, kyllä melkonen vääntö tulee tiukassa paikassa...
__________________
=Hellebore= |
#3
|
|||
|
|||
![]()
01.01.1992 tai sen jälkeen käyttöön otetun
- muun henkilöauton turvavöiden kiinnityspisteiden täytettävä E 14/02 tai vastaa- va myöhempi tai 76/115/EEC muutettuna 82/318/EEC tahi FMVSS 210 vaati- mukset - maasto-, erikois- ja linja-auton ja pakettiautosta muutetun henkilöauton turva- vöiden kiinnityspisteiden oli oltava ”katsastuksessa hyväksytyt” ANA Tpp 52 §, 150/83 + 875/89 Eikös näitä saa soveltaa vanhempiinkin jos haluaa ??? lisätään vielä linkki http://www.pauliylikoski.com/Portti/...o_1_%20osa.pdf - Viimeksi muokannut Calmari : 31.10.2008 15:14 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Toi FMVSS vaatimus tuli jo aiemminkin eli pätee tähän. tapaukseen. Löytyi mokoma pykälä englanniksi mutta ymmärsin, että kiinnityspisteen pitää kestää 22241 Newtonia, onpas tarkkaa
![]() ![]() Tuossa vielä se FMVSS 210 http://edocket.access.gpo.gov/cfr_20...cfr571.210.pdf |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Turvavöiden asennuspultit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.02.2008 15:45 | |
Vihreenvessan turvavöiden testausta... | sippis | Chit-Chat | 2 | 22.04.2005 20:41 |