![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Irrotin kartaanin. Ei kuulunut kolinoita mistään, paitsi pikku kolahdus kun nostaa kytkimen. Mites se takamurikan aukaisu... lentääkö sieltä heti kilkkeet pihalle jos aukasen ne pultit siitä etupuolelta??
|
|
||||
|
||||
![]()
Se voi silti olla ne jakiksen haistakukkakumit jotka ei tosiaankaan ole mitään järin pitkä ikäisiä. Kun kardaani on irti, laatikko ei kampea niin paljoa ja kolaus pienenee. Kumit saattaa olla kypsät vaikka olisivat tiukalla (sisällä metalliholkki) ja päällisin puolin ehjät. Ne kannattaa oikeesti ratsata kunnolla ennen kun perää menee räjäyttämään...
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli samantyyppinen ongelma kun ostin SJ:n, mutta vika poistui kun kiristin takavetareiden pultit jotka olivat löysällä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon tarkistanu kaikki pultit ja kiinni olivat.
Ne kumit (eikö niitä kolme ole?) näytti päällepäinkin "rispaantuneilta", onko ne minkä hintaiset ja minkälainen homma vaihtaa? Jos kokeilis vaihtaa ne sitten ensin. |
|
||||
|
||||
![]()
Juuh, kolme on. Eivät muistaakseni ihan ilmaisia olleet ME-autossa, muualta en aikanani löytänyt. Jos sieltä tilaa, kannataa tilata myös ne kumien sisällä olevat holkit (eivät tule mukana). Vaihto on helppo ja nopea homma.
|
|
||||
|
||||
![]()
käyt osatamassa esim: etolasta sellaset galvanoidut kumit joissa on metalli lätkät ja kierretangot molemmissa päissä.
itse tein vanhaan 410:llaan ja hyvin toimi eikä ollu kalliit.
Montenegro #65 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Suzuki SJ410 merkkivaloton jakolaatikko | VTH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.09.2008 16:45 |
M: Suzuki SJ410 merkkivaloton jakolaatikko | NymiS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.10.2007 03:20 |
Jeep GC 1996 kolisee | teroj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.09.2006 17:26 |
O: Susukin sj410 jakolaatikko | verneri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 11.05.2006 14:30 |
Ja taas kolisee. | -P- | Chit-Chat | 28 | 28.03.2006 16:56 |