![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo mä sain tänään tossa hommaa vähän etiäpäin. Päädyin semmosees ratkaisuun, että öljy tulee samasta missä on öljynpainekello. Paluun tein öljypohjaan hydrauliikkaläpiviennillä ja siittä letku turbolle ja ihan klemmareilla vaan kiinni. Vedelle tuli lähtö lohkon tyhjennysroppuun ja paluu tulee koneen päällä olevaan letkuun t-haaralla. Niin kyllä kai se vesi niin päitten kulkee!?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Just päin vastoin kiertää mutta ei sillä mitään väliä ole jos et takaiskuventtiiliä ole laittanut väliin.
Paljonko laitoit öljynpaluun sisähalkaisijaksi?Siis ahtain kohta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus turbolle | j1s | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 29.09.2008 23:12 |
hj60 muutos katsastus turbolle. | syrkki | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.07.2007 14:49 |
mistä hj-60 turbolle voitelu? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.03.2007 05:01 |
Patrollin muutoskatsastus turbolle? | AJK | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.01.2007 01:24 |
SD33 pumpun modaus turbolle | SS-Patrol | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 21:46 |