![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on sitten koko turboviritys kiinni autossa kaikkine letkuineen. Pientä vuotoa noissa vesilinjoissa etenkin siinnä mikä on koneen päällä t-haaralla. JOKAINEN haara vuotaa! Täytyy vissiin vähän kiristellä. Niin se öljynpaluu tulee öljypohjaan ja pienin halkaisia on jotakin 15mm. Riittääkö? Tossa kun sain vehkeen käyntiin niin mietin että pitäisköhän jotenkin testata tuo, että turbo varmasti saa öljyä. Helpoin vissiiin on ottaa vaan paluu öljypohjasta irti ja sittenhän sen jo näkee. Sen huomasin että kun koekäynnistyksen aikana polki vähän kaasua niin öljynpaine heittelehti aikalailla (vanha mittari) ja uusi mittari meni heti pohjaan jossa asteikko on 8 kiloon asti. Onko se huono jos öljynpaine turbolle on otettu myös samasta?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus turbolle | j1s | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 29.09.2008 23:12 |
hj60 muutos katsastus turbolle. | syrkki | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.07.2007 14:49 |
mistä hj-60 turbolle voitelu? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.03.2007 05:01 |
Patrollin muutoskatsastus turbolle? | AJK | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.01.2007 01:24 |
SD33 pumpun modaus turbolle | SS-Patrol | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 21:46 |