Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.10.2008, 22:51
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nana Näytä viesti
Mitä sille pumpulle kävi. Kun mulle ei nyt lämppärimittarikaan toimi, se jämähtää puoleenväliin.. Kun ei siellä sillä anturalla ole mitään mitattavaa kun syylari tyhjä.. Mä olen lukenut tota manuaalia koko päivän silmät ristissä (pitäsköhän oikasta ne)..
Eikö jumaleison sentää voida naisille tehdä yhtää yksoikosempaa ohjekirjaa.. Mä ymmärrän kyllä että noita kuvii on siellä miehiä varten.. Ei hyvää päivää!!
No ensi hätään kippaa tyttö hyvä vettä syyläriin... keula ylämäkeen ja sit lorotat vettä niin paljon kuin sinne menee, saat samalla takalämppärin kierronkin täyteen kun on keula ylämäkeen.

Toiseksi, -90 pajeroa ei ole koskaan saanut 2,8 td-koneella, ei ikinä ja siitä syystä että tuo 2,8 tuli pajeroon vasta -94 ja koppa on kanttilamppuinen V40 eikä pyöreälamppuinen.

Kolmanneksi, jos -90 pajeron remppa maksaa 1,5Ke niin melkein harkitse vakavasti että ostat jostain toisen vaikka verovelkaisen pajen ja nakkaat siitä koneen vanhan pajen keulalle. 1,5KE on paljon rahaa laittaa kiinni -90 pajeen.... vaikka se kuinka olisi mitsu.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kuseva tankki mersussa. juksa Tekniikka & Jutustelu 7 22.05.2006 08:23


Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).