Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Kuseva japero (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51344)

Rekisteröimätön 07.10.2008 00:22

Kuseva japero

Eikö mennytkin vesipumppu, kun vedet valuu pumpun kohdalta, moottorin keulalta pienenä purona maahan.

Särkiköhän muuta tuo keittäminen. Kansi ei liene kaikkein kovimpia ole.

Rekisteröimätön 07.10.2008 15:55

Jos on kone Pajerosta keittänyt niin aivan varmasti on kansi mennyt halki. Puhun erittäin vahvalla kokemuksella. "Itseltä mennyt Pajerosta jo 8 kantta".

nana 07.10.2008 18:27

Dodii, en siis olekkaan yssin tässä pajeromaailmassa.. Minun ritarini menee huomenna pajalle samaisesta syystä.. Eli kansi halki ja pumppu sulanut.. ei se ole kuin pualtoistatonnii ja rapiat päälle.. Mutta kuulemani mukaan, niitä menee siihen tahtiin rikki, että kansien hinnat tullut alaspäin.. joten se 50:s on sit jo varmaa ilmanen :)

khonkonen 07.10.2008 19:28

Mulla olis myydä 2,3td pajeron ehjä kansi. 350 euroa.

nana 07.10.2008 20:15

Ja kun nainen taas täällä päässä, nii käykä 2,3 kansi 2,8... hmm.. kun ei tiedä, ni ei tiedä

khonkonen 07.10.2008 20:47

Jaa sullon 2,8. Juu eihän se siihen käy.

nana 07.10.2008 21:02

juu ja toooosi piiitkä!

-pajero- 07.10.2008 21:16

Mulla ei ole mitään kansi ongelmia, olen 2v. ajanut pajerolla ja on keittänyt mutta kansi edelleen ehjä ja vesi pumppukin mennyt...

nana 07.10.2008 21:22

Mitä sille pumpulle kävi. Kun mulle ei nyt lämppärimittarikaan toimi, se jämähtää puoleenväliin.. Kun ei siellä sillä anturalla ole mitään mitattavaa kun syylari tyhjä.. Mä olen lukenut tota manuaalia koko päivän silmät ristissä (pitäsköhän oikasta ne)..
Eikö jumaleison sentää voida naisille tehdä yhtää yksoikosempaa ohjekirjaa.. Mä ymmärrän kyllä että noita kuvii on siellä miehiä varten.. Ei hyvää päivää!!

L-200 07.10.2008 22:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 494560)
Mitä sille pumpulle kävi. Kun mulle ei nyt lämppärimittarikaan toimi, se jämähtää puoleenväliin.. Kun ei siellä sillä anturalla ole mitään mitattavaa kun syylari tyhjä.. Mä olen lukenut tota manuaalia koko päivän silmät ristissä (pitäsköhän oikasta ne)..
Eikö jumaleison sentää voida naisille tehdä yhtää yksoikosempaa ohjekirjaa.. Mä ymmärrän kyllä että noita kuvii on siellä miehiä varten.. Ei hyvää päivää!!

No ensi hätään kippaa tyttö hyvä vettä syyläriin... keula ylämäkeen ja sit lorotat vettä niin paljon kuin sinne menee, saat samalla takalämppärin kierronkin täyteen kun on keula ylämäkeen.

Toiseksi, -90 pajeroa ei ole koskaan saanut 2,8 td-koneella, ei ikinä ja siitä syystä että tuo 2,8 tuli pajeroon vasta -94 ja koppa on kanttilamppuinen V40 eikä pyöreälamppuinen.

Kolmanneksi, jos -90 pajeron remppa maksaa 1,5Ke niin melkein harkitse vakavasti että ostat jostain toisen vaikka verovelkaisen pajen ja nakkaat siitä koneen vanhan pajen keulalle. 1,5KE on paljon rahaa laittaa kiinni -90 pajeen.... vaikka se kuinka olisi mitsu.

-pajero- 08.10.2008 18:39

Mulla pumppu meni jumiin ja nesteen pihalle, olin onneksi hallin pihalla. mut mettäs puhkonu syylärin ja ajunut kotiin lämmöt tapissaan ja ei mitään koneelle tapahdu kai mulla on vaan hyvää tuurii...

nana 08.10.2008 19:15

Ekat lirut tuli sunnuntaina karkkilan ABC:lle.. Kun olin sammuttanut auton, niin purona tuli.
Lämmöt oli puolessa välissä ja sydän kurkussa ajoin himaan.. maanantaina täytin syylarin, ajoin 20 kilsaa ja taas pihalle.. ja oli sitten totaalisen tyhjä, varasäiliössä oli alle puolet, vaikka senkin olin täyttänyt. Lämmöthän ei noussu sen enempää.. mut ei o kiva ajaa, kun pelkää että rikkoo vielä jotain enempi.. mutta perjantaina pitäs tulla Ritarin kotiin ja sitä juhlitaan!

-Juuso- 10.10.2008 17:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 494406)
Jos on kone Pajerosta keittänyt niin aivan varmasti on kansi mennyt halki. Puhun erittäin vahvalla kokemuksella. "Itseltä mennyt Pajerosta jo 8 kantta".

Jos kysees on oranssi paje otan osaa.

-MaTTi- 11.10.2008 08:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 494851)
Ekat lirut tuli sunnuntaina karkkilan ABC:lle.. Kun olin sammuttanut auton, niin purona tuli.
Lämmöt oli puolessa välissä ja sydän kurkussa ajoin himaan.. maanantaina täytin syylarin, ajoin 20 kilsaa ja taas pihalle.. ja oli sitten totaalisen tyhjä, varasäiliössä oli alle puolet, vaikka senkin olin täyttänyt. Lämmöthän ei noussu sen enempää.. mut ei o kiva ajaa, kun pelkää että rikkoo vielä jotain enempi.. mutta perjantaina pitäs tulla Ritarin kotiin ja sitä juhlitaan!

Varasäiliö?! Kyseessä lienee paisuntasäiliö. ;)

nana 11.10.2008 09:14

Anteeks maalaisuuteni.. en ole vielä kerennyt tossa manuaalissa niin pitkälle..
Juu, sehän se :p
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 495635)
Varasäiliö?! Kyseessä lienee paisuntasäiliö. ;)

Sivu luotu: 23:09 (GMT +2).