![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
No perkele, laitetaan sit kans... On sitten tuolta landelta ilmestynyt hiiri mun autoo, kun ihmettelin mikä rapina kuuluu hanskalokerosta, niin joku halvatun peltohiiri veti mun salmiakkiakkoosia naama vihreenä ja nyt sitä silppuu ja hiirenpaskaa auto täys! Perkele! NI!
|
|
|||
|
|||
![]() Eläimetön
Kissa päätti tehdä itsemurhan ja käveli maantien reunaan auton alle.
Onneksi (tavallaan) tässä vaiheessa menetin sen. Oli ollu mulla hoidokkina vasta kuukauden (omistaja oli katkaisuhoidossa) ja oli tarkotus pitää se kissa kun entisen isännän uudessa kerrostalokämpässä ei ulkokissa ois kauheesti viihtynyt. Ois pitäny viedä piikille jos en ois halunnu pitää sitä. Paska olo. Vituttaa ihan vitusti. |
|
||||
|
||||
![]()
No tost ei kyllä voi enää paremmaks pistää
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä aina joku monttu löytyy johon viskataan, ihan ilman ajanvarauksiakin.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Uretaanivaahtoa + jeesusteippiä aka. roudarinteippiä
|
|
|||
|
|||
![]() Länsiauto "spämmää"
Länsiauton Mersu-mainos. Tuli emännälle saapumisilmoitus, että pitäisi hakea ylikokoinen kirje postista. No sitä autolla sitten hakemaan, mutta mitäpä olikaan siinä hehtaarikuoressa? No Länsiauton mainos, että "osta nyt uusi Mersu" jne jne jne.
Voihan vee. Sähköpostiin ei saa laittaa mainoksia ja perustelu on joskus ollut mm. se, että vastaanottaja jollakin tavalla maksaa sen sähköpostin vastaanottamisen. Sama homma nyt Länsiautolla, mutta perinteisellä etanapostilla. Ei sentään pitänyt lunastaa kirjettä maksamattoman postimaksun vuoksi, mutta hakea kumminkin ja ajaa siksi postiin ja takaisin. Taatusti olisi sinne jäänyt, jos olisi tiennyt, mitä kuoressa on... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ruttasin sitten tallissa kaverin Chervorolet Monta Carlon, ja hiukka tallin sisustustakin, kun kokeilin pakoputken toimivuutta käynnistämällä auton!!! Olis voinu vaikka jollekkin sattua. Vituttaa taas niin ettei veri kierrä. Toivottavasti etes vakuutusjutut menee putkeen.
Tarinan opetus: autoa EI saa IKINÄ startata ilman että istuu kuskin paikalla. E: Ja mikä vielä lisää vitutuksen määrää on se, että työkseni opetan ihmisiä käyttämään pyörillä kulkevaa härveliä TURVALLISESTI. "...ajoneuvo pidetään turvallisesti paikallaan..." |
|
||||
|
||||
![]()
Hurjaa jälkeä oli tallilla, on se HJ vaarallinen kun irti pääsee.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sitten vituttaa vakuutusyhtiön venkoiluyritys päivänselvässä asiassa. Ja kaikki tämä ilman että edes vaivaudutaan ottamaan selvää taphtuneesta, ja mahdollisista korvattavista vaurioista. No lopussa kiitos seisoo.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ero. Tai siis ei se nyt enää v*tuta NIIN hirveästi mutta että joutuu ottamaan v*tusti lisää velkaa jos (kun) ei halua muuttaa omasta kodistaan!
Mutta mitä tästä opimme? No ei varmaan yhtään mitään.. Positiivisena puolena nyt vois olla enemmän aikaa harrastaa. Tosin rahaa ei sit senkään vertaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Tervetuloa clubiin Velkaiseteronneet ry. Ja ei edes jäsenmaksua peritä!
Mutta hei, nythän se elämä vasta alkaa.. kö??? Mua ei vituta yhtään että otin/jätin/lähdin.. Todellakin jää aikaa muuhun kun äijänkuvatuksen passaamiseen, mutta se ei wituta enää yhtään.. MUTTA, se mikä vituttaaaaa ja niiin maan perkeleesti, on että LOHJALAISET eivät osaa ajaa!!!! Ei ryhmittyä, käyttää vilkku eikä poistua liikenneynpyrästä!! Olis tilaa saunan takana ja kirrveelle röitä! Ni!! Suohon pitäs upottaa autoineen päivineen! |
|
||||
|
||||
![]()
miten nii ei ole enää rahaa harrastaa, nyt jää kaikki itelle, mitä tienaa!
ainut kustannus erossa on elatusmaksut. mulla ainakin tuplaantui autoihin laitettava rahamäärä, ei varmaan riitäkkään... onneks on riittävästi pihaa, et keksinnöt mahtuu... |
|
|||
|
|||
![]()
Joo, asiassa on omat valoisatkin puolensa. En mä nyt ihan tosissaan ala täällä itkeskelemään, offipalsta sentäs!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
On erittäin tervettä purkaa kaikenlaisia paineita ja tuntoja.. muuten voi käydä niin, että tulee se offtheroad -suistuminen.. joten pitäkäämme huolta itsestämme, nelivedoistamme ja puutarhoistamme.. ja älkää unohtako painia välillä.. se on hyvin rentouttavaa.. liikunta sinäsä.. alustasta viis, vaikka suolla..
|
|
||||
|
||||
![]()
Jututtaa,ku telkkaris hävis värit,näyttää silt et on uhvomiehii ja naisii kuvass
|
|
||||
|
||||
![]()
Aivan pikku hiljaa rupeaa vähän jo sylettämään tämä ainainen keinuttaminen. Aiiivan sama olenko kannella vai omassa olohuoneessani niin sama aallokko tuntuu olevan jatkuvalla luupilla.
On se pjerkelettä kun merikarhut dumpataan illaksi kuivalle maalle..ei täs auta hittokaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä wituttaa se ettei just nyt kyllä wituta sitten yhtikäs mikään.. Kyllä pitäs vähintää muutaman kerran päivässä kärähtää oikeen kunnolla.. mutta ei.. mä olen varmaan oikeesti kipeeks tulossa.. ei tää ole normaalia... ettei vituta mikään
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Nimimerk. Vain vihalla on merkitystä
|
||||
|
||||
![]()
Tohon on varmasti joku koiramainen mies haudattuna..
![]() Voitas sit laittaa pystyyn sellaset kropanvaihtopäivät.. (silleen rusettiluistelu tyyliin) ei kyllä mitään vaikutusta vituksen määrällä tähän (naiselliseen) vartaloon, vaikka vitutusta olis kyrpä (kuvainnollisesti) ottas Ivalo ja Bäk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Älä vaa kerro missä kävit vaihdattaan.. Ootko huomannut että on tollanen
privaviestittely mahollisuus.. Mä oon vähä ujo tälläsissä asioissa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
LoL
Kotka kuittaa.
|
||||
|
||||
![]()
Voi widdu.. Onko nyt tosiaan niin, että Suffeli puffi-pussin mukana pitäis olla kans jonin sortin manuaali mukana.. ei tossa pussissa lue, että ei kannata epähuomiossa
( vaikka kuinka hurmiossa )syödessä, tiputtaa vaalealle sohvalle, istua lämpimällä takapuolella päälle, että kun nousee ja tulee takas sohvalle huomaa sellasen pienen ruskeen suklaapapanan sulaneen sitten siihen sohvaan.... Mä teen reklamaation Fazulle! Ja kokemuksesta tiedän, että hyvitykseks tulee joku laatikollinen samaa Puffelia, ei UUTTA sohvaa.. Ni! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |