![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Nimimerk. Vain vihalla on merkitystä
|
||||
|
||||
![]()
Tohon on varmasti joku koiramainen mies haudattuna..
![]() Voitas sit laittaa pystyyn sellaset kropanvaihtopäivät.. (silleen rusettiluistelu tyyliin) ei kyllä mitään vaikutusta vituksen määrällä tähän (naiselliseen) vartaloon, vaikka vitutusta olis kyrpä (kuvainnollisesti) ottas Ivalo ja Bäk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Älä vaa kerro missä kävit vaihdattaan.. Ootko huomannut että on tollanen
privaviestittely mahollisuus.. Mä oon vähä ujo tälläsissä asioissa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
LoL
Kotka kuittaa.
|
||||
|
||||
![]()
Voi widdu.. Onko nyt tosiaan niin, että Suffeli puffi-pussin mukana pitäis olla kans jonin sortin manuaali mukana.. ei tossa pussissa lue, että ei kannata epähuomiossa
( vaikka kuinka hurmiossa )syödessä, tiputtaa vaalealle sohvalle, istua lämpimällä takapuolella päälle, että kun nousee ja tulee takas sohvalle huomaa sellasen pienen ruskeen suklaapapanan sulaneen sitten siihen sohvaan.... Mä teen reklamaation Fazulle! Ja kokemuksesta tiedän, että hyvitykseks tulee joku laatikollinen samaa Puffelia, ei UUTTA sohvaa.. Ni! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Paikallisen varaosakauppiaan mukaan, on ihan tuurissa kumpia sattuu tulemaan. Nytkin oli ed. erä muovisia, ja vasta tulleet peltisiä, sammaa ainetta sisällä. Rimulaa ostin, niiku viimeekskin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Flunssaa puskee päälle.. yövuoro eessä, lekuriin +2h jonot ollu aamusta saakka ja ajat myöhässä...
Joka paikkaa kolottaa ja särkee eikä oo mittarin mukaan ees kuumetta jotta vois mennä hakeen sen saikkulapun... Tää nyt vähän harmittaa tällä hetkellä... mutta kylppärin seinät on kaakeloitu ja ledit saunassa on kytketty ja näytti hyville... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei voi pelata talousneroa. Joku häiriö sivulla......
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |