Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.10.2008, 18:57
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Miks ei 44" renkailla suunnistukseen??


Nii aloitetaas ihan uus keskustelu tästä aiheesta. Eli mikä on ollu sääntöporukalla taka-ajatuksena, ku proto luokan rengaskokoon ei mahdu 44" boggeri?

Kertokaa syitä tai sit voisko säännön muuttaa niin, että siellä sais tulevaisuudessa ajaa myös 44" renkailla

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.10.2008, 19:00
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Kellään sääntövastaavalla ei oo varaa ostaa niin kalliita renkaita
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.10.2008, 19:37
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Voisin luulla että vitutus on aikamoinen ajaa orkkiksen 31" fillareilla samaa uraa missä on työnnetty 49" tai 44" renkailla ja portaaleilla akseliputkea myöten.
Tosin voi kyllä nykyäänkin kääntää keulan takaisin kuin yrittää samoja uria 42"+portaalien perässä, kuten esim. LT -07:ssa.
Minkäslaiset tommoset 44" tai 49" on siirtymillä ajaa, ihan niiku oikeesti?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.10.2008, 20:07
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Minkäslaiset tommoset 44" tai 49" on siirtymillä ajaa, ihan niiku oikeesti?
"Ei voi tietää"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.10.2008, 20:09
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Ei kai niin isot renkaat jätä jälkiä enää ollenkaa.
Auton max painoks vois sopia vaikka 3tonnia.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.10.2008, 20:31
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Se vain on sitten että mihinkähän se raja sitten siirretään?27.00R49?On jotain 4m korkea...

Tarkkaan ei ole tullut säännöstöä luettua noilta(kaan) osin,ei ole ollut tarvetta.Mutta onko se sitten niin että muut 44"kumit sitten kelpaa?

Johonkin se raja on kuitenkin tehtävä ja aina se jotakuta koskettaa,oli se mikä tahansa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.10.2008, 20:37
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Entäs toisinpäin, mix suunnistuskisoissa pitäis saada ajaa yli 41" renkailla? :-)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.10.2008, 20:53
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

No jos on vähän isompi/painavampi auto, esim. mun blazer, uppoo heti jos ajaa pienellä renkailla, on kokeiltu ajaa 32" renkailla metsässä, ja ei oikein hyvin onnistuu, kun autoo painaa tyhjänä reilu 2,5 tonnia.. Nyt mulla on 42"x15" r15 superswamperit alle, ja vielä saisi olla vähän leveämmät kun menee oikein pehmeään paikkaan..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Entäs toisinpäin, mix suunnistuskisoissa pitäis saada ajaa yli 41" renkailla? :-)
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.10.2008, 21:37
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Entäs toisinpäin, mix suunnistuskisoissa pitäis saada ajaa yli 41" renkailla? :-)

Höh, no tietty siks ku on sellaiset isommat renkaat olemassa jo
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.10.2008, 23:58
hj:n Avatar
hj hj ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 879
Perusasetus

http://www.globalspec.com/pix/Vertic...175_V1I3PG.jpg

miksi tämmöistä moottoria ei saa laittaa suzuki sj 410 laillisesti normaali katuliikenteeseen?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 04.10.2008, 01:26
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

MUN MIELESTÄ noi 44" renkaat sais sallia Protoon, eipä se paljon muutuis tosta nykysestä max. koosta. Voisin luulla että se saattais EHKÄ tuoda muutaman kilpailijan lisää Protoihin..?!? Käsittääkseni niitä ei ole liikaa? Ja eihän se ole pakko ajaa orggisautolla samoja jälkiä pitkin missä protot on ryskänny? Vertailuna vaikka Kuramatojen Juukan suoritus... Tosin Stanu auto muttakuitenkin...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 04.10.2008, 07:42
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Nyt saattaa käydä niin, että meikäpoika kusee omille kengilleen, mutta sanonpa nyt kuitenkin.

Eli minun mielestäni pitäisi ennemminkin alkaa järjestämään sellaisia kisoja, joihin voitaisiin osallistua pelkästään tieliikenteeseen rekisteröidyillä autoilla. Tämä luonnollisesti tarkoittaisi orggista ja stanua ja modia. Tällaisissa, esimerkiksi juurikin Lapland Tropy -tyylisissä suunnistuskisoissa ne suurimmat osanottajamäärät lienevät kuitenkin tuolla Orggis ja Stanupuolella.. Tai niihin luulis porukkaa tulevan vieläkin enemmän, jos tuota lajin profiilia ja kiinnostavuutta saatais nostettua vielä entisestäänkin. Jo pelkästään maastoa säästävistä näkökulmista ajatellen protot voitaisiin ainakin jossain mittakaavassa sulkea pois kokonaan.

Tiedän olevani tässä kohtaa heikoilla jäillä, mutta ennenkuin hirtätte, niin perustellaanpa hieman. Eli kuten todettu, noihin kolmeen "alemmansarjan" luokkaan olisi niitä massakilpailijoita mahdollista houkutella vieläkin enemmän.. Lisäksi, tuohon maastonsäästämisnäkökulmaan, että liian usein kuulee, että "ajappa originaalilla siinä, missä joku roto on mönkinyt porttaaleilla ja kolmeysipuolikkailla akseleitamyöten".. Eli se ajoura, jota ei muuten joidenkin sääntöjen mukaan saa edes mennä levittämään, on muokkaantunut jo sellaiseksi suoksi, että ei sinne millään pienemmällä vehkeellä ole mitään asiaa.

Eri asia olisi se, että offisuunnistuksessa olisi käytössään valtava ajoalue, jolla ajaminen olisi täysin vapaata, ilman ajouravelvoitteita. Tällöin siihen kairaan varmuudella saataisiin hävitettyä jopa neljänelosetkin. Tällöinhän ei joku tietty ajoura happanis välttämättä lainkaan, tosin, niitä maastureiden jälkiä olisi sitten havaittavissa pitkin kairaa, mutta olisiko sekään kuiten niin paha, kuin se, että joku tietty ränni kaivatetaan sellaiseen "vastusta offia" -kuntoon, joista piipertäjän mielellään nostavat mekkalan.

Protoluokan vehkeet ovat helvetin hienoja kapistuksia ja osa niistä on rakennettu jopa senverran laadukkaiksi, että henkilökohtaisesti leimaisin sellaisen mielelläni omavalmisteajoneuvona tieliikenteeseen, eli en ole marssimassa protoja vastaan. Protoille pitäisikin kenties järjestää ihan omia kisoja, vaikkapa tuohon Jaren markkinoimaan Top Truck Challenge -tyyliin. Tällöin protoluokan vehkeet saisivat olla pällistelijöiltä piilossa siihen suureen kisaan asti, jossa ratkottaisiin rakentajien ja autojen kuninkuutta mahdollisesti suurenkin yleisön silmien alla. Tietty palkinnotkin pitäis saada sen mukaisiksi, että osallistujia riittäis.

Noiden piekkurenkaisten kisat voitaisiin ajaa aivan samaan tyyliin kuin ennenkin, ainoana erona, että protot loistaisivat poissaolollaan.. Reitit pysyisivät parempina ja kisaaminen olisi pienemmilläkin renkailla mielekkäämpää.

Ja mikä parasta, ainakin minä olisin valmis liikahtamaan pidemmänkin matkan, päästäkseni yleisöksi siihen hieman suuremmanluokan offikisaan, jossa monstereiden kuskit ottaisivat ihan oikeasti mittaa toisistaan, niillä pelkästään siihen touhuun rakennelluilla vehkeillään.

Eli tämmöistä näin aamupaskan aikaan.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.10.2008, 08:29
Kentsu Kentsu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.02.03
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 713
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Nii aloitetaas ihan uus keskustelu tästä aiheesta. Eli mikä on ollu sääntöporukalla taka-ajatuksena, ku proto luokan rengaskokoon ei mahdu 44" boggeri?

Kertokaa syitä tai sit voisko säännön muuttaa niin, että siellä sais tulevaisuudessa ajaa myös 44" renkailla

Nykyinen rengas koko on sama kuin Baltic cupissa TR3:ssa. Se kun vielä muutettais niin ei olis enää mitään samaa.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 05.10.2008, 11:39
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Nii aloitetaas ihan uus keskustelu tästä aiheesta. Eli mikä on ollu sääntöporukalla taka-ajatuksena, ku proto luokan rengaskokoon ei mahdu 44" boggeri?

Kertokaa syitä tai sit voisko säännön muuttaa niin, että siellä sais tulevaisuudessa ajaa myös 44" renkailla
Suunnistus nykymuodossaan on laji, jossa ajetaan siirtymiä yleisillä teillä tieliikennelakien mukaan. Kilvelliset autot pääosissa, siirtokilvelliset hyväksytty mukaan.
Onko tarkoitus siirtokilvellisiä yhä kauemmas tieliikennekelpoisuudesta rakentamalla lopettaa koko laji.

Toki suljetuilla alueilla on aina hienompaa, ympäristöä säästävää ja muuten komean näköistä kun koneet ja renkaat on isoja. Kunkin lajin ominaispiirteet vaan pitäisi pitää mielessä ja suunnistus on erikoislaji tieliikenteen vuoksi. Ralliautoiksikaan ei hyväksytä mitä tahansa rakenteita juuri liikennekelpoisuuden takia
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 05.10.2008, 12:21
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!
Vähän olen lajin puolesta huolissani siitäkin, koska sattuu ensimmäinen paha onnettomuus. Joko tiellä tai maastossa. Vaikka osa rasteista on kielletty kaarettomilta ym. on turvakertoimet yleensä tyyppiä "on se ennenkin kestänyt". Toki on selvää kun kalusto ja kuskit ovat parantuneet vuosien aikana rajusti, on päästävä aina vain hurjempiin paikkoihin. Siitä myös syntyy se jännitys ja riskit joiden kanssa toivottavasti pärjätään. Tämä ei välttämättä mitenkään ole isopyöräisten vika. Pikemminkin tämä on riski kokemattomille jotka haluavat viimeistään kisoissa testata omia ra(a)jojaan.

TT
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 05.10.2008, 17:27
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Heitänpä nyt vielä jotain, vaikka iselleni lupasinkin lopettaa tämän jauhamisen omalta osaltani.

Eli älkää nyt hyvät ihmiset sortuko siihen "miks meitä potkitaan päähän" -näppäryyteen. Eikös topikin aloittaja kysynyt, että "miks ei nelinelosilla pääse mukaan?".. Vastaukseksi olisi aivan hyvin varmasti riittänyt se, että "kun säännöissä sanotaan niin". Ja koska meikäläisen kommentti on herättänyt niinkin paljon vastatuulta (niinkuin itseasiassa hieman pelkäsinkin), niin perustellaanpa vielä hieman. Eli tuossa topikissani esitin oman mielipiteeni lisäksi ratkaisua siihen asiaan, jota tällä palstalla ollaan jo kyseltykin. Eli tuota Top Truck Challenge -tyyppistä tapahtumaa. Eikös joku perustelu tuon tapahtuman hylkäämiselle (onko sitä edes hylätty) ollut se tosiasia, että järjestäjiä ei ole. Noh, voin vaikka vakuuttaa, että järjestäjä löytyis, jos olis riittävästi vakavamielisiä kilpailijoita ja edes jonkinlainen järjestyshaluinen taho. Nythän on niin, että tässä on pohjaidea todella näyttävälle offikisalle, johon itse kukanenkin protoluokan rakentaja sais kiikuttaa kärrynsä ja ennenkaikkea istensä kokeiltavaksi. Miettikääpä.. Kuka olisi se ensimmäinen offikerho, joka päättäis polkaista todella suuren luokan kisatapahtuman pystyyn. Eikä sen näin sivuhuomautuksena tarvis olla edes kovinkaan suuri sen tapahtuman, kun se jo toimisi. Tehtäisiin vaikka 54h kekkerit. Ensimmäiset 14h ajettaisiin puolen porukan voimin pitkin pöpelikköjä hakemassa rasteja samalla, kun toinen puolikas testais taitojaan erilaisilla järjestäjän tekemillä ajorasteilla, sekä erilaisilla taitoa vaativilla esteillä.. Olkoon ne taitorastit vaikka renkaavaihtoa omaan kalustoon, jonkin kokoamista ja jonkin purkamista.. Tässä tulisi esille se yleisölaji, eli käytännössä ensimmäisen ryhmän 14 ekaa tuntia ja toisen ryhmän 14 vikaa tuntia olisivat yleisöalueella tapahtuvaa ajamista. Tällä systeemillä voitaisiin kisailla hieman muunkintyyppisella tavalla, kuin vain sillä peristeisellä mettässä rypemisellä. Lopuksi kisa huipentuisi lähinnä kilpailijoiden osalta kerrassaan huippuvaativaan keskinäiseen kamppailuun toisiaan vastaan jo valmiiksi myllätyssä rastimaastossa.

Esimerkki:
-1. Startti klo 10.00, eka ryhmä yleisöalueelle ja toinen ryhmä maastoon suunnistamaan. Aikaa 14h.
-Maaliin klo 24.00, jolloin alkaa 10h pakollinen huili- / remppa-aika. (Näin ukot ja kalusto saataisiin kuntoon.. Tätä voisi jalostaa vaikka siten, että MAX 4h varattu remppaan ja VÄHINTÄÄN 6h lepoon.
-2. Startti klo 10.00, toka ryhmä yleisöalueelle ja eka ryhmä maastoon suunnistamaan. Aikaa jälleen 14h.
-Maaliin klo 24.00. Välituloslaskenta vaikka yöllä kaikessa rauhassa..
-Kisalilijoilla pakollinen 6h huili-/ remppatauko, josta MAX 2h remppaa ja MIN 4h lepoa.
-3. Startti (yhteinen) klo 06.00, josta alkaa 10h yhteiskisa suunnistuksen merkeissä (vanhat rastit uusittu yön aikana tai saaneet uuden pisteytyksen.. Todennäköisesti ajo-olosuhteet alkavat olla jo melko mielenkiintoiset, mutta sitähän tää on)
-Maaliin viimeistään klo 16.00, jonka jälkeen lopullinen pisteidenlasku ja palkintojenjako.

Kisa-aikaa kertyisi 54h (jos laskin oikein) ja olisi varmuudella melko kovanluokan kekkerit niin kuljettajille, kuin kalustollekin. Yleisöllekin olisi varattu kokonaista 2 päivää aikaa ihmetellä ja ostaa makkaraa. Myöskään kisailijoiden lepoa eja kaluston korjaamista ei olisi unohdettu, joten aivan päättömän vaaralliseksikaan tämä ei muodostuisi. (huomatkaa yleisörasteille vaadittu vähintään 6h lepo)

Ja älkää nyt vaan tulko sanomaan, että on liian laaja, eikä tämmöiseen löydy järjestäjiä.

Noh, meni jo hieman offtopikiksi, mutta mm. näin tuo kekkeri voitaisiin järjestää. Ja kun kerta muissa suunnistuskisoissa ei välttämättä enää olisi sijaa protoille, niin luulen, että innokkaista kuskeista ei tämäntyyliseen meininkiin tulis uupeloa.

Ja esimerkiksi TV -aikaa olisi melko suurella todennäköisyydellä varsin helppo tarjoilla vaikka mille kanavalle, joten sitä näkyvyyttäkin saataisiin melko iisisti.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 05.10.2008, 17:40
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Esimerkki:
-1. Startti klo 10.00, eka ryhmä yleisöalueelle ja toinen ryhmä maastoon suunnistamaan. Aikaa 14h.
-Maaliin klo 24.00, jolloin alkaa 10h pakollinen huili- / remppa-aika. (Näin ukot ja kalusto saataisiin kuntoon.. Tätä voisi jalostaa vaikka siten, että MAX 4h varattu remppaan ja VÄHINTÄÄN 6h lepoon.
-2. Startti klo 10.00, toka ryhmä yleisöalueelle ja eka ryhmä maastoon suunnistamaan. Aikaa jälleen 14h.
-Maaliin klo 24.00. Välituloslaskenta vaikka yöllä kaikessa rauhassa..
-Kisalilijoilla pakollinen 6h huili-/ remppatauko, josta MAX 2h remppaa ja MIN 4h lepoa.
-3. Startti (yhteinen) klo 06.00, josta alkaa 10h yhteiskisa suunnistuksen merkeissä (vanhat rastit uusittu yön aikana tai saaneet uuden pisteytyksen.. Todennäköisesti ajo-olosuhteet alkavat olla jo melko mielenkiintoiset, mutta sitähän tää on)
-Maaliin viimeistään klo 16.00, jonka jälkeen lopullinen pisteidenlasku ja palkintojenjako.

Kisa-aikaa kertyisi 54h (jos laskin oikein) ja olisi varmuudella melko kovanluokan kekkerit niin kuljettajille, kuin kalustollekin. Yleisöllekin olisi varattu kokonaista 2 päivää aikaa ihmetellä ja ostaa makkaraa. Myöskään kisailijoiden lepoa eja kaluston korjaamista ei olisi unohdettu, joten aivan päättömän vaaralliseksikaan tämä ei muodostuisi. (huomatkaa yleisörasteille vaadittu vähintään 6h lepo)

Ja älkää nyt vaan tulko sanomaan, että on liian laaja, eikä tämmöiseen löydy järjestäjiä.

Noh, meni jo hieman offtopikiksi, mutta mm. näin tuo kekkeri voitaisiin järjestää. Ja kun kerta muissa suunnistuskisoissa ei välttämättä enää olisi sijaa protoille, niin luulen, että innokkaista kuskeista ei tämäntyyliseen meininkiin tulis uupeloa.

Ja esimerkiksi TV -aikaa olisi melko suurella todennäköisyydellä varsin helppo tarjoilla vaikka mille kanavalle, joten sitä näkyvyyttäkin saataisiin melko iisisti.
Vois tuosta jättää kolmannen startin poiskin? Ensin "koskemattomaan" maastoon orkkis ja stanu, toisena modi ja proto. Maastossa riittäisi pienemmät alueet ja olisi enemmän nähtävää sielläkin.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 05.10.2008, 18:20
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Vois tuosta jättää kolmannen startin poiskin? Ensin "koskemattomaan" maastoon orkkis ja stanu, toisena modi ja proto. Maastossa riittäisi pienemmät alueet ja olisi enemmän nähtävää sielläkin.

No siinämielessä kävis noinkin.. Itse kyllä ajattelin protoille koko kisaa, jolloin todellakin nähtäisiin, että kuka on kuka ja mistä tehty.

Vaan ideallasi jalostamalla tuosta tulis vähän sentyylinen, että tosiaankin ekana päivänä orggis ja stanu menis ekana suunnistamaan, jolloin modi ja proto mittelisivät yleisörasteilla. Toisena päivänä olisikin sitten modin ja proton vuoro mönkiä maastossa, ja orggis ja stanu mellaistais yleisörasteilla. Eli toimis kyllä hyvin noinkin. Tuo viimeinen päivä oli vaan ajatuksena siinämielessä, ettei kukaan vaan pääsis moittimaan Nallea velliperseeksi, kun ei anna ajaa sydämen kyllyydestä. Tosin, tuo viimeinen päivä oli tuossa listassa juurikin siksi, että palkintojenjakoon päästäisiin päiväsaikaan, eikä kukaan lähtis ainakaan yötävasten ajamaan kotio. No, miten olisi, jos modit ja protot vielä tappelis tuon viimeisen päivän suunnistuksen merkeissä, jolloin myös aikaisempien päivien kuskit ja apparit (orggis ja stanu) pääsis nauttimaan yleisöelämästä, oman kisan ollessa jo onnellisesti ohi??

Eli ideoita kehiin, niin tästähän saadaan vielä hyvässä yhteisymmärryksessä kunnon kekkerit aikaan.

Ja jos tällä ideapohjalla mennään, niin kisan nimeksi sitten Nalle´s Ultimate Offroad Challenge, eli N.U.O.C
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43
Myyty Jeep TML vateet 15".lev10" -44et, jako 5x4,5" UUDET Kimpsu O/M/V Renkaat ja vanteet 0 23.09.2008 11:18
Myyty Toyota Hilux 4x4, 33" renkailla ja vinssillä, valmis offipeli Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 1 11.07.2008 07:08
M: Toyota Hilux Originaali suunnistukseen tehty PeteTurku O/M/V Ajoneuvot 1 03.08.2007 00:42
Miks en pääse loggautuun?? Jare Chit-Chat 6 21.06.2006 09:31


Sivu luotu: 14:09 (GMT +2).