![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Meneekö hj61:n pakosarja heittämällä turbottomaan 4L:n hj60 moottoriin paikalleen?
|
#52
|
||||
|
||||
![]()
pitäs mennä
|
#53
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs kokosia ahtoputkia ootte jälkiasennellu 12h-t:hen? Tarkotus ois jossain vaiheessa laittaa väläri tohon omaan, mutta pohdinnassa on, kannattaako tehä 3" vai 2,5".. Tai oikeestaan tiedossa olisi 60,3mm halkaisijaista rosteria eli pikkasen alle 2,5"..
Niinjoo eli kysymys olis siis, että herääkö noi ahdot sitten tolla 3" normaaliolosuhteissa ja metässä? Ahistaako pienemmät sitten maantiellä? Ahdot tulisi olemaan ehkä noin 1.0bar ja syötöt sitten niiten mukaset. |
#54
|
||||
|
||||
![]()
3" putkesta tein, mielestäni sopivan kokoista.
|
#55
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
taitaa olla ainakin kolmen tuumasta |
#56
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tosta akun + navan vierestä menee: ![]() |
#57
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia vastauksista. Paljos tossa v8 toyotassa on tehoa? Jos ite värkkäilis tosta 60mm putkesta niin pitäs ainakin viiveen olla pienempi. Mites titanixilla ja jollapakulla herää ahot metässä?
|
#58
|
||||
|
||||
![]()
265 hv/650 Nm, lastulla 310 hv/782 Nm (DPChip).
![]() |
#59
|
||||
|
||||
![]()
Joo 50-60mm riittää näissä hommissa pomminvarmasti, ite laitoin 3" ku coolerin lähdöt + muut lähdöt lähestulkoon 3" ja näyttäähän se mehevältä ku paksut putket konehuoneessa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#60
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
syöttö määrät ![]() |
#61
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
villi veikkaus t25. auttamatta taitaa pemppu mennä tukkoon kierroksilla. ite aattelin koittaa hojoon kahta pajeron td04:sta, ja läppäsysteemillä ohjattuna matalilla kierroksilla toinen ahtaa, ja jossaki maagisissa kierroksissa läppä auki ja riemu alkaa...
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#62
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Arvatenkin lähdöt alakulmista taaksepäin? Vanhemmissa oli lähdöt taaksepäin, uudemmassa versiossa (muistaakseni matalamman keulan myötä) lähdöt alaviistoon sivulle. Lainaus:
-Aero (en offaa, mutta Saabeja ja Garretteja löytyy tontilta) |
#63
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Aero;543159]T03 se on, käytetty välillä 1985-1988, ehkä myös 90-luvun puolella. T03:n (mandariini) erottaa kyllä T25:sta (herne) ihan paljailla silmillä
![]() siks se oliki VILLI veikkaus.. ![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#64
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#65
|
||||
|
||||
![]()
katto ny ku oli käyny vanhaks tää topicci...
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ60 turbotus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.10.2007 10:34 | |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |