![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
"Tänne" viittauksella kriisiahon-romitukka tarkoittanee, että julkisesti nettiin, eikä vaan pelkästään sille sen omaan sähköpostiin ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Käännöstyö on muuten oikeesti aivan sairaan raskasta, kun noi säännöt on tuollaista kapulakieltä!
Laitan heti kun vain saan ne valmiiksi AKK:n sivuille kohtaan OffRoad ja linkit tänne palstalle kaikkien löydettäviksi! englannin ja saksan kielisethän ovat jo luettavissa tästä osoitteesta: http://www.eurotrial.org/downloads/index.html Myös suomalainen sääntökirja pitää lukea, siellä on sitten ne turvallisuus määräykset ja muutama muu vaadittu tarkenne! (itse säännöt ovat kuitenkin nuo eurotrial säännöt) |
|
||||
|
||||
![]()
Jokos tää käännös on tehty????
|
|
||||
|
||||
![]()
Oikolukua vaille valmiit.
|
|
|||
|
|||
![]() Mixi odotella käännöstä kun alkuperäisenäkin on
Sullahan on kääntäjä omasta takaa ja eikös tuo englantikin jotenkin tule ymmärretyksi niin miksi sitä suomlaista käännöstä pitää odotella
![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]()
Höh!
Eiks Perkko tajuu, että omasta käännöksestä EI löydy niitä "porsaan reikiä". Eihän siinä olis muuten mitään mukavaa rakenneltavaa kirjavanrinnan iloks!!!! Jaa ja kukaha se "oma" suomentaja olis? Tarjokkaita? Kriteerit on kovat, blondi=yksinkertainen, varakas=ei mun tartteis tehrä työtä, lojaali=ettei tartteis vahtii(niiku ei nytkään) ja tarpeeks tyhmä, että olis mun kanssa. Viimeksi muokannut Tarzan : 06.01.2009 11:25 |
|
||||
|
||||
![]()
Oisko jotain luettavaksi asti vielä??
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthr...=s%E4%E4nn%F6t