Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 29.09.2008, 11:58
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

kumma muuten kun mulla on pakoputki turbolta asti 3" rosteria eikä ainuttakaan vaimenninta niin ei siitä sanottu mitään. katsuri vaa pikkasen heilutti sitä ja siinä se. ei ole edes tollasta joustavaa palaa välissä

Alle ajo suojan jouduin tekemään ja paremmat roiskeläpät kun perän korkeus itsetehtyyn puskuriin oli reippaat 80cm maasta.

korotukset tuli otteeseen. harmi vaan kun renkaat on edelleen 205r16....

Ajoneuvvoluokka myös muuttui n1: tä n1g: si


Kuvassa ei vielä parempia roiskeläppiä mutta alleajosuoja näkyy. ja astetta rajummat maasto renkaat
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mistä kannattaa ottaa vesi turbolle? junnu78 Tekniikka & Jutustelu 12 20.10.2007 06:03
hj60 muutos katsastus turbolle. syrkki Tekniikka & Jutustelu 21 21.07.2007 14:49
mistä hj-60 turbolle voitelu? Jani E Tekniikka & Jutustelu 11 30.03.2007 05:01
Patrollin muutoskatsastus turbolle? AJK Tekniikka & Jutustelu 13 08.01.2007 01:24
SD33 pumpun modaus turbolle SS-Patrol Tekniikka & Jutustelu 4 26.03.2006 21:46


Sivu luotu: 18:38 (GMT +2).