![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
millaisessa tilanteessa hajosi? näitä doubler-systeemejä ei kannata kauheasti rasittaa ajamalla pelkällä "ekalla" jakolaatikolla, vaan pitää aina takimmaisen kytkettynä ennen kuin molempia käyttää. ite en ainakaan uskalla 231:stä niin rääkätä
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
tämäkin remontti takanapäin. tässä vielä yksi kuvatus mitä laatikonavaus toi näkyviin. ja toinen kuvatus kyseisen remontin seurauksista, yksi kepukki tuplaantui. siihen kun vielä saa varmuusvälineen suojaksi niin hyvä. nyt löytyy takavetoakin kolmea eri nopeusaluetta näillä jakiksen sisälmyksillä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron vetoakseli irtosi... | jpisteh | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.11.2005 22:41 |