Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 20.09.2008, 17:17
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BerttaMikke Näytä viesti
Toisessa olisi sitten GPL-S pohjalle ja päälle temacoat.
GPL-S primeri on ollut hyvä pohja. Pohjapanssareissa on kivien raapimia viiltoja, mutta ruostuminen ei ole mennyt ehjän maalin alle juuri ollenkaan. Joka paikassa on pintamaali pysynyt kiinni, missä pohjana on GPL-S. Pohjatöinä on ollut kaikenlaista: hiekkapaperilla käsin hankaamista, teräsharjakuppia pikkurälläkässä, lamellilaikkaa, somalia ja hiekkapuhallusta. Kaikissa on GPL-S pysynyt kiinni.

Jos on kulutukselle altis paikka alustassa tai puskureissa yms, niin mieluummin pintaan Temadur kuin ehdoitettu Temacoat. Sama homma, jos maalattu pinta jää auringonvalon armoille ja haluat pitää kiiltoasteen samana, niin silloin Temadur.

Temacoat on epoksia, joka sopii vähemmälle kulutukselle altistuviin kohteisiin kuin uretaanimaali Temadur. Temacoat himmenee (liituuntuu) auringonvalossa, eli kiiltoaste ei pysy, eikä se kestä kulutusta yhtä hyvin kuin Temadur. Temacoat on vähän helpompi maalata pensselillä kuin Temadur, mutta ohentamalla Temaduria hieman pääsee kutakuinkin samaan tulokseen.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:38 (GMT +2).