Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.09.2008, 18:43
Osmo87 Osmo87 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 53
Perusasetus

Kannattaa vilkasta se etummainen poikittainen runkopalkki, siis minkä takana ovat syyläri ja öljyn lauhdutin. On nimittäin yleensä tosi laho jos ei sitten ole jo ehditty korjata. Mukava kun se taittuu mutkille kesken ajon niin käy hassusti.

Takana pakoputken puolelta kannattaa pellit katsella tosi tarkasti ja runkopalkista keskimmäisen poikkituen kohdalta ripustukset ovat myös yleensä mädät.

Koneeltaan ihan ok mutta kansi ja vaihdelaatikko vikoja löytyy, JOS EI OSAA AJAA OIKEIN KYSEISTÄ AUTOA! Eli runsaat alku lämmittelyt ja loppu jäähdytykset kannattaa tehdä huolella, esim. hirvi passiin mentäessä et kaahaa välietappia urut auki ja sitten sammuta konetta heti, vaan anna mennä vapaalla loppu matka ja vielä hurruuta tyhjäkäynnillä jonkun aikaa niin ei varmasti tule motin kanssa ongelmia!

VITOSTA KUN KÄYTÄT NIIN PIDÄ AINA VAUHTI YLI 80km/h KOSKA MUUTEN LAATIKKO EI VOITELE KUNNOLLA!
*Ja yleensäkkin aja aina runsailla 2500-3000mpr/min, oli kyseessä vaihde kuin vaihde.
Jo loppuu laatikko ongelmatkin!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan O:Pätkä Pajeron kori Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 12.09.2008 09:31
M: Pätkä Pajeron osia Janex O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 07.04.2007 16:45
M:Pätkä Pajeron Levikkeet PL O/M/V Muut 1 27.09.2005 12:15
Ostajan markkinat Firebird Vuosimallit 1984-1996 5 11.02.2005 08:13
Ostajan markkinat Janne Vuosimallit 1984-1996 0 13.06.2002 22:17


Sivu luotu: 18:54 (GMT +2).