![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kilpailussa on tähän mennessä tullut kiitosta siitä, ettei ole sellaista suo-oja helvettiä kuin TML Trophystä löytyi, mutta sitten kilpailijat löysivät tämän alueen... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei paha. Koko lenkin aikana "vain" 20 ylitystä
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
News flash!
Ensimmäinen leikin lopettanut o02 Harbor Cruisers! Syyksi valehdeltiin, että vaihdelaatikon laakerit olisivat mukamas aiheuttaneet nelipyöräjarrutuksen. Nooh.. Kuulemma viimeiset 3 kilpailkailua on vaihdelaatikosta valuteltu raudan kappaleita huollon yhteydessä... ![]() p09 Team VolDis Finland pudotti kalliolta alas ja etutukivarsi poikki, pientä korjaamista vaadittiin. ![]() Yksi kilpailun vtj:n ottama aika onnistunut tunnelmakuva kilpailukeskuksen pihasta. ![]() Muita maaliintulleita m21 Team Mersu totesi kaikille turvallisemmaksi lopettaa kilpailun, johtuen jarrujen katoamisesta. p15 Lost Boys:in petti Volvon jakolaatikko ja he nilkuttivat maaliin. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tulinpa ihan piruuttaan "pariks" tunniks katsomaan miten MAC:n teamien ajot sujuu, Noh pari tuntia veny ensin eläinlääkärireissuun raumalle, koira oli syöny pehmolelulta silmän ja se oli tullu suoliston läpi kyllä, mutta sitten jääny ns."huulille"
![]() Eli täällä siis istutaan chevyssä ja katsellaan kun pojat vaihtaa murrosta.. (ohjausvarsikin on vääntyny, eli kohta kisakeskuksessa nähdään!! TOIVOTTAVASTI SITÄ SUKLAATA ON VIELÄ JÄLJELLÄ!) KYLLÄ SE OFFI SITTEN VÄLILLÄ ON NIIIN MUN LAJI ![]() ![]() Nyybinä Viltsun emäntä Ansku |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Muutama tiimi tullut lisää maaliin...
o04 Haukku Racing lopetti pelin etuperän kiinikkeiden hitsausten pettämisen vuoksi. Hitsauksen suorittanutta hitsaria etsitään... p17 Team Autosähkä lopetti sen enempää perustelematta kilpailun. s03 Team Ruijanpallas hupiajelunsa todettuaan taisteluvahinkoja tulleen liikaa, ja kaikki autovahat oli jo käytetty... Ja nyt oli lantikan alkuperäinen Turnerin mekaaninen vinssi koekäytössä ja todettiin, että eihän se toimi. Kuormalla toimii ja ilman kuormaa hyppii pois päältä. p13 Team Kutunjuusto 1 lopetti myös pelin. Apukuski väitti ettei vinssin virkaa toimittaminen ole hänen hommaansa. Eli vinssit rikki ja tietokone kaupan päälle. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pakko postata palstalle kesken kisojen! Rasteja on muistikortin täydeltä mut vielä pari tuntia jos jaksais painaa...
__________________
Montenegro Off Road Club |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja minkähäntakia ei tullu surffattua netissä yhtään aikasemmin? tällä alueella onnyt tullu aikaa vietettyä jo ihan tarpeeks... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Maaliintullut 18 autokuntaa, joista yksi keskeyttänyt. m04 mac#3 keskeytti, auto ei enää maastossa kääntynyt ja poistuivat rastialueelta lyhintä mahdollista reittiä tielle.
Ja vähän voi antaa negatiivistä palautetta m09 Pähäma #69. Käytetään niitä aloitus/poistumisrasteja alueelle menossa ja poistumisessa. Tälläkertaa rangaistuksen kovuudeksi teon vakavuusasteen huomioiden laitettiin palaamaan omia jälkiä takaisin ja lisäksi julkinen jalkapuurangaistus internetin ihmeellisessä maailmassa. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
S03 Team Ruijanpallaksen kartturi onnellisesti (?) kotona. Oli pakko lähteä kotiin nukkumaan, salissa liian kylmä ja autossa istuessa tuli pikkurilli(?) mystisesti aivan törkeän kipeäksi.
![]() Että turha Mylppy soitella ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Onko tietoa miten tämä starttialueelta bongattu Pol 15 tiimi on pärjännyt? Kalusto näyttää P alkuisesta numerosta huolimatta enemmän stanuilta
![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Team Luumu Boys kotiutunut onnellisesti. Koppiauto äkkiseltään ehjä, paitsi takavinssi lopetti aamuyöllä kelaamisen ja kytkin luisti iltapäivällä niin ettei menty eteen eikä taakse.
Hetken jäähdyttely ja taas hanaa, ei ole noi pehmeät suot meidän/auton juttu... Nelosalueella pääsi kokeilemaan (kai) sitä suohiippailua, eli just sopivat kierrokset ja mentiin vanteita myöden hetteessä mutta ei uponnut. Puoliltaöin tultiin nukkumaan, toinen appari ihan finaalissa kun oli flunssassa ja kuskilla jyskyttävä päänsärky. Muutama tunti lepoa ja haettiin aamulla vielä joitakin rasteja, lähinnä helppoja ajamalla haettavia. Laitetaan jotain kuvia kun on levätty. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Team PS / O05 Kiittää kaikkia kilpailu järjestämiseen osallistuneita ja kanssakilpailijoita. hieno tapahtuma.
Kisa sujui omalta kohdalta liki odotusten mukaan, äijät vaan väsähtivät jo kolmelta yöllä ja ajaminen jäi siten vajaaksi. Auto säilyi taas ehjänä ja voi mennä huomenna töihin. Terv Pasi&Pauli
__________________
Terv Pasi __________________ Ilman offipeliä... |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Terv Jyty |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
aamun sarastaessa saapui itse kilpailu päällikkökin paikalla juuri sen jälkeen kun muutama auto teki näin. eli tämä paikka olis tarvittun merkata pikkuisen paremmin lippu siimoilla. -kisa keskuksessa olis voinut olla lämmintä vettä jossa olis voinut pestä käsiä. -sali oli aivan helvetin kylmä. -osa tien käyttön kieltävistä merkeistä oli piilotettu johonkin vattu puskiin. -hupparin olisin voinut ostaa. -lapusta jossa näkyy hyväksytyt rasti ei ole mitään hyötyä jos on valvonut 25-30tuntia ja pitäis vielä tarkistaa 200-300 rasti kuvaan ELi sellainen lappu missä näkyy että mitä rasteja on hylätty on paljon parempi. +kisa alueet olivat tosi mukavia. +järjestelyt toimivat suht hyvin. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-kisa keskuksessa olis voinut olla lämmintä vettä jossa olis voinut pestä käsiä. - niin mä jo ihmettelin, että siellä oli saippuaa, sisäveskit ja veskeissä jopa paperia (ettei tarvi vaahteran lehtiä käyttää). Se on luxorius -sali oli aivan helvetin kylmä. - oikea makuupussi yleensä auttaa, jos ei halua investoida lämpimään makuupussiin niin sitten voi muuttaa Muikun luo uuteen Muikkulandiaan eli Monzoneen (http://www.breakfastinitaly.com) -hupparin olisin voinut ostaa. - niin minäkin! varmaan joku special painos? -lapusta jossa näkyy hyväksytyt rasti ei ole mitään hyötyä jos on valvonut 25-30tuntia ja pitäis vielä tarkistaa 200-300 rasti kuvaan ELi sellainen lappu missä näkyy että mitä rasteja on hylätty on paljon parempi. - tuo on aivan totta. +kisa alueet olivat tosi mukavia. - samoin +järjestelyt toimivat suht hyvin. - mistäs tuo suht hyvin? Niin ja sit pahoittelut niile joiden autoja en ehtinyt kuvamaan vaikka numero oli annettu... kun se ongelma oli se, että päivällä oli muutenkin actionia ihan riittävästi ja sitten yöllä kun soitti jollekin ja sai selville sijainnin niin sitten eihän siellä enään ketään ollut kun meikä oli paikalla, kun ei sitä kokoajan viitti soitella kaikkia ympäri ja kysellä missä... tai sitten tuli matkalla jotain, joka piti kuvata tai käydä ykkösen kanttiinissa.. jne..eli ei oikein hyvä idea...kyllähän se näyttää olevan enemmänkin kiinni törmäilyistä...
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 14.09.2008 19:45 |
#18
|
||||
|
||||
![]() Kiitoksia
Oli hieno viikonloppu. Rastit olivat sopivia. Oli helppoja ja vaikeita vaihtelevissa maastoissa. Pisteytys hoitettu ilman lottovoittoja
![]() Sijotus ei ollut kummoinen. Pitäisiköhän ilmoittautua proto luokkaan. Siellä sijoitus olisi ollut paljon parempi. Pieniä ongelmia oli. Jeeppi jäi vahaamatta, kun aineet jäi kotiin. Sitten muistitikkua ei meinannut löytyä ennen lähtöä. Saatiin sitten lainaksi jonkun oma tikku, jossa oli rastit. Kopion rastit ja kone sekosi totaalisesti. Tiedostojärjestelmä hajosi. Kiireellä hakemaan varaläppäriä. Minuuttia ennen lähtöä saatiin varakone toimimaan. Kisan viimeisellä tunnilla sitten toinen oksavaieri irtosi. Muita ongelmia ei kisan aikana ollut. Vetoautona oli uusi Grand Cherokee. Nyt väri oli uuden apparin mieleinen.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#19
|
|||
|
|||
![]() eiks sen pitänyt olla saman värinenLainaus:
![]() Inhorealisti |
#20
|
||||
|
||||
![]()
TEAM RADICAL CRUSERILLE TERVEISIÄ .....NOTTARISTUS
Lopeteetaans ne lopettamispuheet suunistus skapoista ja keskitytään VELLUN kanssa uuteen kauteen. Kyyl me tuetaahan teitti tulemahan mukahan ja tuutta notta...yms.murrejuttua ens kaurelle helapuukon mitalla....täältä hämeestä ei oikein voi muuta verättää ko sahtitonkan mitalla...kuulostaa huonolt...aamult***mut kumminnski ei pyyhet kehähän*** pähäman sikstinaintiimi...Mikjus+kumppanit Muistaakseni tarkastin teitin rastikuvet. Oli siel jotain häröjä tullu yöl,pimees,väsyksis ja kipiänä kuveihin. 100:n pros.tarkkuus jää aina jonnekkin illan ja aamun välimaastoon... nimim.tulikohan oikeeseen tpicciin.....
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin Viimeksi muokannut Käyttäjä : 14.09.2008 20:26 |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kaikille oikein mukavasta kisasta ja haastavista ja vaihtelevista rastialueista. Taas oli mieltä ilahduttavasti jätetty lottovoittorastit pois ja ahertamallakin pystyi pärjäämään. Mekaanisen vinssin tiettyjen ongelmien takia ei haettu useimpia isopisteisiä ylämäkirasteja joita ajamalla ei saanut. Etuvinssin naru oli jo kerran katkennut ja solmittu ja takavinssinkin naru oli kertaalleen revennyt rummulta. Vitikainen se taas otti ilmiömäisen useamman sadan pisteen kaulan edelliseen vaikka teki ainakin murros ja jarruremonttia kisan aikana.
Pikkasen oli välillä pihalla noista aloitusrasteista ja alueista. Joidenkin alueiden erottaminen tuntui olevan välillä vaikeaa. Ei enään loppuyöstä tajunta toiminnut niin vilkkaasti että olisi muistanut mistä tuli ja meni ulos ja oliko jo uudella alueella vai poistumassa edelliseltä kun noita aloitusrasteja oli useita. Eräässä suorännissä vinssattiin parin kuution suolervaa edessä ja katkenneen narun solmu aukeili koko ajan vaikka siihen teki minkälaisen umpimerimiesolmun. Päätettiin sitten vetää taakseppäin ja mennä pois muualta mutta samanlainen lervake kerääntyi myös taaksekkin. Ramppien käyttö, lapiointi ja sitkeä pylpyrävinssaus tuotti tuloksen. Päästiin irti lopulta mutta harmillisesti oltiin ainakin yhden lj tiimin edessä tukkona vaikka kuinka ja kauan. Lähdettiin sit takaspäin mutta katottiinkin että tostahan menee suoraan reitti ulostulorastille joka on hiekkatien varressa. Siitä sitten vaan jälkeä pitkin ylös tielle mutta saatiinkin hilux mies perään joka tuttavallisesti kertoi et väärin meni mut takas kun meette niin asia ok. Kiitos tästä sillä mitään vilppiä ei ollut mielessä. Kaikenlaiset ajolinja ja reittivalinnat kun on olennainen osa tätä lajia niin ei tullutkaan mieleen ettei näin voisi tehdä kun mitään lippusiimoja tms. esteitä ei ollut ja selkeä reitti tielle kuitenkin oli olemassa. Kierrettiin sitten lenkki takas ja ulos ajoalueelta ja tämähän maksoi aikaa todella reilusti ja Jaren kyykytys jäi taas todella kiusallisen lähelle osaksi siksi että aikaa hukattiin niin paljon mm. tähän ![]() Viimeksi muokannut mikjus : 14.09.2008 20:24 |
#22
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Terveisin Eetza Nyyberö sorvin äärestä... |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Jossain rauman lehdessä oli kirjoitus???
jos noita greenpeacen tyyppejä on suolla niin saako niistä vinssata? nehän yleensä ankkuroi itsensä kovaa kiinni |
#24
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aijajajajai,kommentoidako vaiko eikö kommentoida... ![]() ![]()
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |