![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Näin on virallinen ilmoittautumisaika ohi ja pieneksi harmiksemme ei tullut ilmoittautumisia kuin 61 kappaletta, joista 7 kappaletta rakkaasta naapurimaastamme Ruotsista. Vielä jos haluat tulla kilpailemaan, niin on mahdollista jälki-ilmoittautua, vaikka vielä paikanpäällä, mutta olisi ystävällistä jos näin olet tekemässä kuitenkin soittaa etukäteen kilpailujohtajalle tai ottaa minuun yhteyttä, niin tiedetään varautua. Jälki-ilmoittautuneillehan osallistumismaksu on sen 180€. Samoin jos tästä eteenpäin haluaa tehdä muutoksia ilmoittautumiseensa, niin lähetä nämä sähköpostilla minulle osoitteeseen mylppy@ruijanpallas.com
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
stanuissa näytti olevan harvinaisen vähän porukkaa... mistähän moinen johtuu??
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tänään pidettiin osalle talkooväestä nakinjako- ja maailmanparannustuokio.
![]() Pitihän sitä myös käydä vähän katselemassa millaisia koiruuksia sitä on kehitelty, ihmeen kuivalta näytti tämä rasti. Eivät näköjään edes Kuramadot saa vettä tuolaisessa pienessä mäen töyräässä pysymään. ![]() Tämä rasti kuulemma näytti liianhelpolta, niin kyllähän tilanne piti korjata pienellä lapiotyöskentelyllä. ![]() Tarkka ja virallinen pikkukeltaisen kahluusyvyyden osoitin on nyt oikeassa kohdassa. Eli eiköhän tuosa ole se 15cm kosteutta pinnassa. ![]() Pelkona on että kilpailu on aivan turhan kuiva, niin epätoivonhetkellä sitten kilpailunjohtaja haki vähän apulaitteita. Jos tällä nyt saisi vähän vettä seuraavaan kuoppaan pölyämistä estämään. ![]() Hivenen on kosteutta jo pohjalla, mutta kai tuohon tilkka vielä pitäisi saada. Voitte vaan arvata mihin kohtaan rasti tulee. ![]() Kuvakulma hämää ja Esa on pieni ihminen, ei ne kivet nyt noin suuria ole... Ajolinja suoraan kivien päältä eikö niin? ![]() Tässä on lähesvirallinen Ahosensedän sylimitta, pitäähän sitä katsoa että rasti on sopivalla etäisyydellä reitistä. ![]() Kyllä sinne ylettää, eikun hetkinen. Tämä oli vaan todisteena että on siellä pohja. Ja kyllä kyseisessä paikassa tänään raivattiin kaivurilla reitti, eikä edes pahasti upottanut ympäripyörivän alla. ![]() Ja ei oikeasti kaikki paikat ole mitään kurakkoja, vaan paljon on myös mukavaa metsäuraa ajeltavaksi. ![]() Yksi rasti pienen nyppylän päältä kuvattuna, tuosta sitten voi jatkaa eteenpäin seuraavalle rastille mukavassa hyvin hoidetussa nuoressa metsässä, joka taustalla näkyy. ![]() Ja valitettavasti tänään tuli jo kaksi ensimmäistä peruutusta. Pähäma Off-Road ja Pähäma Pro Huolto peruivat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hih, näyttää siltä että vinssihylkeet pääsevät pu(l)likoimaan. Pitäisköhän niilläkin olla snorkkeli??
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nyt on jo pakko todeta, että kisa jää meiltä väliin. Akselin osia ei näy eikä kuulu. Kaiken kukkuraksi ens viikolla ei kyllä ehdi mitään remonttia enää tekemäänkään. Olis kyllä ollut kiva lähteä kun paikkakin on noin lähellä ja kisan eteen on selvästi tehty hirveä homma
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mekin vasta eilen alotettiin kilpurin rakennus. vakio lj.stä kilpuri viikonlopussa...
nyt laitettu vinssit molempiin päihin arbbi taakse ja kompura kiinni. vielä odottaa asennusta etu arbbi, alusta, helmapalkit, panssarit, valot, penkit, suunnistus vermeet ym. asiaan kuuluvat vermeet ja aikaa on kuitenki vielä huominen, ei tuu ees kiirus. vielä jää aikaa vähän hifistellä hipo juttuja... nytkin tällä hetkellä rakentelen vaihdekepin nuppia, mihin tulee lukkojen ohjaus |