Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.08.2008, 05:43
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nizzan Näytä viesti
1-se on juurikin syöttöruuvi lisätessä täytyy säätää kierroksia pienemmälleen kaasu vivustosta
2-en tiiä mutta itellä oli iso apu pelkän syöttöruuvinkin kirimisestä
3-en tiiä osta tarvikkeelta dopinsonin alusta ni nousee maavara samalla
4-en tiiä muutakun et sieltä tulee virtaaaaa
5-garretin T2 onpi turpo ja samat ahdot on itelläkin




dopinssonin 3" tuumanen alusta on jo paikallaan 12" iskulla olevilla iskareilla, joten pakko laittaa viel korin korotus vaikka lokarin kaaret on avarrettu mahdollisimman isoks. ei mahdu 38,5" muuten joustamaan kunnolla sisään jos tohon nyt niin isot laittaa ees... 37" ehke.

jaa vai et on T02 turbolla... höh. tarttee ettiä ehke hiukka isompi ahistin ennen kuin tappaa kannen pakopaineilla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.08.2008, 08:41
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Talking

Noista patrollin kansista liikkuu jotain huhu-juttuja joiden mukaan alkuperäinen kansi olisi ollut huono turbokäyttöön eivätkä ne kestäneet. Kuulemma meikäläisen patukkaan olisi vaihdettu kansi jossa olisi paremmat virtaukset jolloin se kestää ahtamisen. Kuulemma uutena olisi saanut takuuseen uuden kannen jos on hajonnut takuuajan sisällä. En tiedä että pitääkö huhu paikkaansa millään tavalla. Pitää laittaa viestiä myytinmurtajiin.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.08.2008, 20:43
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Noista patrollin kansista liikkuu jotain huhu-juttuja joiden mukaan alkuperäinen kansi olisi ollut huono turbokäyttöön eivätkä ne kestäneet. Kuulemma meikäläisen patukkaan olisi vaihdettu kansi jossa olisi paremmat virtaukset jolloin se kestää ahtamisen. Kuulemma uutena olisi saanut takuuseen uuden kannen jos on hajonnut takuuajan sisällä. En tiedä että pitääkö huhu paikkaansa millään tavalla. Pitää laittaa viestiä myytinmurtajiin.
Huhu pitää paikkansa ne on noin venttiinien istukat jokka alakuperääsessä kanssa.No mun GR:n on jo tehty kone remppa ja KOLME kansi remonttia ( joka toinen vuosi).
Notta kyllä GR:n kannet kestää vai mitenkä se oli vai mitenkä se meni ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.08.2008, 05:31
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

mitään mistään tietävänä nii mullakin on vaihettu kansi hiljattain uuteen... en tiiä kumpi versio on kyseessä.


muistaako joku urbon siipien kokoja???



olenkos ymmärtäny oikein et GR:n ja 160 koppasen murrokset on samat?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.12.2012, 12:56
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Nostellaas vanhempaa kun jaksa tehä uutta. Eli mites onko patrollin ahdonalaisesta otettu kaikki irti mitä saa jo tehtaalta vai voiko sitä pyöräyttää toiseen asentoon? Nyt kun on syöttö säädetty niin et tyhjäkäynti on karvan alle 900 ja ahtoja 0.9-1.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.12.2012, 16:04
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Nostellaas vanhempaa kun jaksa tehä uutta. Eli mites onko patrollin ahdonalaisesta otettu kaikki irti mitä saa jo tehtaalta vai voiko sitä pyöräyttää toiseen asentoon? Nyt kun on syöttö säädetty niin et tyhjäkäynti on karvan alle 900 ja ahtoja 0.9-1.
Ota LDA kansi auki ja kato? Tuskin on tapissaan ja mieto on tuo vakiokara, liippaa lisää sitä. Sitten luistaa kytkin, ainakin mulla
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.12.2012, 19:39
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Oliko patrollissa se muoviholkki siel karan pääs vakiona? Niin ja eikö sitä voi kääntään vaan toiseen asentoon sitä karaa niin tarvihe viilata vai onko pakko viilaa?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patukka projektia -hatsuni- Maasturiprojektit 47 20.08.2008 18:12
M: Pätkä paku patukka. Rytsölä O/M/V Ajoneuvot 3 26.03.2008 22:18
M: lyhyt patukka junnu78 O/M/V Ajoneuvot 6 18.03.2008 16:07
M/PUSKULEVY+PITKÄ PATUKKA. Bruno O/M/V Ajoneuvot 8 04.01.2006 16:39
GR patukka ahtaa joker Tekniikka & Jutustelu 0 05.06.2005 00:00


Sivu luotu: 21:27 (GMT +2).