Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.08.2008, 20:03
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Täähän tieto veti miehen hiljaiseksi... Google ei tuntanut suomenkielellä moisia tuoteita ensinkään. Mites toi käytännön hyöty moisilla tuotteilla... Kannataako sijoittaa vai ostaa normi- (esim. Monroe)iskareita???

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.08.2008, 20:40
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Kannataako sijoittaa vai ostaa normi- (esim. Monroe)iskareita???
Samaa itsekin miettinyt. Alkuperäiset ois tietenkin kivemmat mutta ne maksaa timantilla 286€ kappale!! Voi olla , että normi iskarit olisi järkevämpi ostaa mutta etsitään vielä hetki, jos sattuisi löytymään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2008, 09:48
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Jos iskareiden kanssa ongelmaa, niin monroen väki on auttanut aina. heiltä on saanut mitat, tilausnumerot jne jne.
nimim. iskariong kanssa paininut
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.08.2008, 10:33
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

eikös noissa "sähköiskareissa" ole se öljy jotenkin magneettista tms joka muuttaa sitten viskositeettia kun sinne lykätään sähköä..?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.08.2008, 16:58
Miki:n Avatar
Miki Miki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.08.07
Sijainti: savo, Finland.
Viestit: 206
Perusasetus

En ole vielä törmännyt magneettiseen öljyyn,yleensä rajoitetaan öljyn ohivirtausta mäntää pyöräyttämällä jolloin öljy kulkee erikokoisten reikien (venttiilien) läpi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.08.2008, 08:20
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mi-ki Näytä viesti
En ole vielä törmännyt magneettiseen öljyyn,yleensä rajoitetaan öljyn ohivirtausta mäntää pyöräyttämällä jolloin öljy kulkee erikokoisten reikien (venttiilien) läpi.
Oon joskus kuullu semmosista iskareista missä siellä iskunvaimentimen sisällä olevassa öljyssä on metallihilettä ja sähkömagneetit sitte molemmissa päissä ja tätä kautta pysty säätää alustan kovuutta kabiinista. Varmaankin juuri tuo sähköiskari.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.08.2008, 09:34
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.251
Perusasetus

Ei kai nyt saatana... tää menee sen verran mielenkiintoiseksi että rälläköikääs nyt joku pashana oleva sähköiskari palasiksi ja kuvia tänne millaista rakenentta ja öljyä sieltä löytyy.

Jos öljyssä olisi niin paljon metallia että magneetilla sitä voisi ohjailla niin johan alkaisi kulumaan kaikki paikat joissa öljy virtaa.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.08.2008, 23:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Täähän tieto veti miehen hiljaiseksi... Google ei tuntanut suomenkielellä moisia tuoteita ensinkään. Mites toi käytännön hyöty moisilla tuotteilla... Kannataako sijoittaa vai ostaa normi- (esim. Monroe)iskareita???
Saa toki lisää maavaraa tarpeen tullen, maantiellä varmaan taas mukavuutta ja alempaa painopistettä. Näitä on ollut 2 Gen Pajeroissa paremmissa malleissa 1990-luvulla, ja eivät mitenkään hirveän harvinaisia varmaan ole. En tiedä onko se sähköiskari nyt ihan virallinen nimi sille.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.08.2008, 18:56
Otto Otto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Länsi-Siperia
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Saa toki lisää maavaraa tarpeen tullen, maantiellä varmaan taas mukavuutta ja alempaa painopistettä. Näitä on ollut 2 Gen Pajeroissa paremmissa malleissa 1990-luvulla, ja eivät mitenkään hirveän harvinaisia varmaan ole. En tiedä onko se sähköiskari nyt ihan virallinen nimi sille.
No, ainakaan tuossa pihalla seisovassa 2 Gen Pajerossa se säätö ei vaikuta kuin iskunvaimennustehoon. Ei tule lisää maavaraa eikä alempaa painopistettä. Tulee vain enemmän pintakovuutta tai vähemmän pintakovuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
iskarit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 20.08.2008 18:19
M: Iskarit myllis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.07.2006 12:45
Pajeron iskarit*MYYTY* T€€MU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.07.2006 11:07
M: BJ:n iskarit bj45lava O/M/V Muut 0 01.02.2005 18:02
LJ/RJ 70 Iskarit Tekniikka & Jutustelu 2 21.08.2004 19:19


Sivu luotu: 21:14 (GMT +2).