![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() bongattu Kotkan K-raudan edessä viime vkolla..
|
|||
|
|||
![]()
Lauantaina n. 18 aikaan ajeli valkoiseksi maalattu A-45 Sisu "proto" puuhakilvissä Turengin keskustan läpi ja kääntyi moottoritien suuntaan. Piti itse mennä Lammin suuntaan, niin en nähnyt kuka oli ja mihin meni.
|
||||
|
||||
![]()
"Jumbon lähellä kehällä körötteli vastaan graffiitin harmaa Kulmassakin tavattu nelos runneri (oliskohan ollu Issu ite? Kö?)."
Suotto olla mahollista kun ei kulmassa muita runnereita ole. |
|
||||
|
||||
![]()
Minä minä!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
25.8-08 matta vihreä bj45 (eikös se ollu pitempi bertta) palstan tarra ikkunassa siilinjärven shellillä.
26.8.08 äänekosken nesteellä musta offi hiluxi oisko ollu 35 tuumaiset pyörät. Molemmat bongaukset tehty pingviini kuoma-autolla (valiojäätelö) joten varmasti on huomattu minut bongaamassa |
|
||||
|
||||
![]()
sininen pajero mudterrainit alla imatran onnisen pihalla puoliltapäivin...
|
|
||||
|
||||
![]()
todennäkösesti offipirun patrolli bongattu työmaan pihalla seisoskelemassa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu tipunkeltainen Mese (300gd) karvanopilla ja maastokuvioiduilla penkinpäällisillä (kyllä,kurkin sisälle...) KYAMK-Katariinan parkkiksella.
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. Viimeksi muokannut Bänkster : 04.09.2008 11:29 Perustelu: Omistaja selvisi :D |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos Hiluxi oli matta musta, täynnä keltasia Ramirent tarroja ja muuten vaan ruma niin se oli mun! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ilomantsista bongattu vaikka mitä.
Siwassa oli JahtiJakt pukuinen henkilö ja lähti pihasta KORKEALLA nissanilla boggerit alla ja kierre jouset ainakin takana.. OLI KOMEE Sitten keltainen Suzuki joka oli noormarkunkin kisoissa oli jonkun talon pihassa.
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |