![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
tollanen pongattu aamulla Kiukaisissa
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuka kurja veteli Kuopion motaria tuossa klo19.00 aikoihin. Pakun perässä jonkin sortin maasturi, tai siis pelkkä runko akseleineen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Korkee iso- ja karkearenkainen musta tai hyvin tumma HoJo tuli Nallea vastaan tänään Pelkosenniemen ja Sodankylän välillä, jossain kunnanrajan tienoilla. Komeasti nousi lapa pystyyn.. Joskus Midnightsun Film festivalien aikoihin taisin nähdä saman ilmestyksen.
Itse olin liikkeellä tuolla omalla HoJolla, joka alkoi yllättäen tuntua hyvin pienirenkaiselta ja matalalta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jumbon parkkihallissa oli tänään musta jimny jossa oli vinssi, karkeakuvioiset renkaat, turkkialumiinilevyä puskurissa, 4x4 magazine tarrat peilien alapuolella ja varo saatan poistua tieltä tarra takaovessa.
Taisi olla palstalaisia jollen erehdy ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hemmetti mä oon jäänny kiinni!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Perjantaina tattarisuolla harmaa disco missä offipalsta tarra vararengaskotelossa ite uakkerilla säätämässä kaverin kanssa jarruja rekasta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänään aamulla noin puolikymmenen aikoihin Vaalea Hj ISOILLA renkailla.kuppipenkeillä ja korotuksilla kääntyi vihdintieltä Offivarusteelle päin,
Kuskilla lippis päässä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jaahans, meikäläisen kaunokainenhan se siinä. Mimmosellas autolla rompe ajelee? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
offipirun bongaama harmaa hilux, korottavilla omen pakoilla ja korinkorotuksella ja turbolla ja 32/11.5 kumeilla on ahosen matti, kalliolasta / padasjoelta.
|
|
||||
|
||||
![]()
bongattu lauantai alkuillasta karkkila espoo tieltä sinertävä range.vinssi keulassa ja savutti aika paljon,
morjensti kyllä komeesti takasi.' minä siis valkosella hdj:llä 37" alla. |
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |