![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Millasella aikataululla meinasit ruveta etupäätä ilmaamaan? Olis omaan projektiin hankittava jousituskamoja ja ilmatikut vois olla varteenotettava vaihtoehto... No täytyy malttaa odotella ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tikkuja harkitessa kannattaa ottaa huomioon typpilatailun hinta. Pullovuokra woikoskelta 311e/5v, letkuviritelmä parikymppiä ja huippuna paineensäädin 0-20bar 120eur (messer). 35bar on suurin sallittu latauspaine tikkuihin ja todennäköinen käyttöpaine jossain 15-25bar välillä. 0-40bar säädin (harris) olis maksanu vaivaiset 350eur.. Ja tuo 20e letkuviritelmä (letku+hana+letku+rengasliitin) oli max 20bar letkuista ja paineilmaliitoksin tehty, eli kunnon letkuviritelmä varmaan maksaa enemmän. Eli jos löytyy typpipulloon sopiva 0-40bar paineensäädin ni vinkki on tervetullut. http://www.powertank.com/products/sf.../productID/225 tommonen olis vielä hieno löytää letkun päähän, saakohan noita suomesta jostain? Jenkkien paineensäätimet ei varmaan suomipulloihin sovi? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Vihdoinkin saa tehdä semmosia hommia, että syntyy näkyvää tulostakin. Plasma olis kyllä kiva tuossa koppaa palotellessa.. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
aika hurjan näköinen kikotin, onx tällä ikinä päästy ajeleen sillain ettei mikään olisi hajonnu ??
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Pieni oventekele toisella puolen suunnilleen valmis. Harvemmin.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää melko vaikeakulkuiselta aukolta.
Eihän tohon enää paljon tarvis kun olis jo kokonaan putkirunkoinen? ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Meinaaksää itte juosta viemään vaijeria ??? tee nyt vanhalle miehelle edes ovi joka aukeaa tarpeeksi [
![]() Pieni oventekele toisella puolen suunnilleen valmis. Harvemmin.. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Oviaukot oli käytännössä ihan toimivat, ei älyttömiä hidastellu kulkemista. Koeajolla tuli auto sotkettua huolellisesti ja pesin sisältäkin painepesurilla. Penkeistä tietty pehmusteet märkänä niin otin perseen alta vaahtomuovit pois. Oli niin hyvät istua ilman etten turaoffiin edes laittanut pehmusteita paikoilleen. Vakion penkinjalka on turhan korkea noille kuppipenkeille ja ilman pehmustetta istumakorkeus oli aika hyvä, vaikkakin se sivutuki tuli vielä korkeammaksi.. Viimeinen viikko ennen kisaa meni koria rakentaessa, siitä myöhemmin juttua ja kuvia kun kerkii parempia ottamaan. Kisassa oli mystisiä ongelmia virranjakajan kärkien kanssa, meni kärkiväli umpeen ilman selkeää syytä ja patenteista huolimatta loppui säätövara kesken ja piti ajelut lopettaa. Muuten tuntui kaikki toimivan hyvin, vähän virran puutetta joka varmaan korjautuu uudella laturilla ja akuilla..
Oma simpukka valutti öljyjä taas parista eri kohdasta, joten kisassa oli kartturin (sippiksen) simpukka. Siihen tuli sitten hienoin vika pitkään aikaan.. Auto käynnissä eikä kääntöä päällä. Auto käynnissä ja kääntö päällä vasemmalle. Ei muuta ku simpukka osiksi ja hitsarille, josko tuosta sais vielä ehjän.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M range rover | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2007 20:24 | |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
M.Range rover 73 | Range73 | O/M/V Muut | 0 | 26.06.2005 19:31 |
Range rover vm.73? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.02.2005 16:36 | |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |