![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitäs kustansi tuo salisbury ja detroitti yhteensä? Ja ilmeisestikin pitäis olla lujempaa tekoa kuin rangen vakioakselit? Edelleen se sama rengastus mikä aikaisemminkin tulossa? Pitäisi saada intoa omankin rangen kunnostukseen ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tässä vielä selventävä kuva keskikuulan katkeamisesta, ei aina voi voittaa.. Haarukka irroitti otteensa ristikosta ![]() Takapäästä lokasuojat ja taka-akseli purettuna, taas on jotain mielessä.. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Touhutonni jos toinenkin uppoaa näihin vehkeisiin. Noh, saas nähdä miten hyvin onnistuu danan akseleiden löytäminen... Ajattelin moiset mahdollisesti upottaa. Ovat vain kiven alla... Salisbury on siis ilmeisesti vaihtoehto myöskin.
Ja huomenna alkaa rangen purkaminen ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vähän venyttelyä taka-akselille.
Sisään.. ..ulos.. ..ja rengas mukaan.. ..ja vielä kerran kaikki sisään. Eli 16" sway-a-wayn 2.0" ilmatikut olis tarkoitus sovitella paikoilleen. Tarttis ehkä vielä hieman laskea yläkiinnitystä alemmas, että saa koko akselin sisäänjoustossa koko liikematkan (ainakin teoriassa) käyttöön. Ristijoustossa sisäänjousto on käytössä mutta rengas tulee todella lähelle kaariputkea. Eiköhän noi taakse saa sopimaan, mutta vähän pelottaa että on eteen liian pitkät. Ainakin jakareitten kaveriksi.. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Nyt olis tikku lopullisilla kiinnikkeillä paikoillaan, toisen puolen korvakkeetkin olis tehtynä. On kyllä ikävä mittailla tuollaista reilu 30v vanhaa autoa joka on vielä puoliksi hitsailtu uusiksi. Kun runko on suorassa, niin koppa on kuitenkin vähän vinossa ja toisessa reunassa. Nythän tikut tulevat kaariin eli koriin kiinni, joten pitää vielä laittaa kori kiinteästi runkoon kiinni. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joko on (ajo)testituloksia? Pysyykö koppa pystyssä vai kallisteleeko niinku piratesin sivuilla pelottelevat
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
"How low can you go?"
Ei oikeen riitä 9bar kompurasta, mutta on sentään jousillaan. Testituloksia vois hyvällä tuurilla saada viikon päästä. Takaperään tarvii vaihtaa yks pultti, jarruputket/letkut tarvii laittaa kiinni ja kardaani lyhentää. Vahvat alatukivarret piti hylätä, koska vanhassa akselissa kiinnityskorvia oli siirretty ylöspäin. Nyt on orkkistukivarret taivutettu puslien kulmia helpottamaan ja vaativat hieman vahvistuksia, että uskaltaa edes testiajoja tehdä. Sit vielä rungon ja korin väliset kumit pois ja rautaa tilalle. Typpipullo on toivottavasti käytettävissä ensviikolla että saa kunnolla painetta sisään. Oli muuten tolppien kiinnityspultit "suolaisen" hintaisia paikallisessa pulttikaupassa. 1/2" UNF 3" pitkä ja vain grade 5 (8.8) ja 2,5e/kpl. Mieluummin olis laittanu grade 8 (10.9) mutta olis pitäny heti laatikollinen ostaa. Lainasin kaverin raksalta sellasen ristikkolaserin, sillä sai kohtuullisen hyvin merkattua mittauspisteitä tuollaiseen kieroon koriin. Eikä ollut kaarien kanssakaan turhan tarkkaan mittanauhaa tuijotettu ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M range rover | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2007 20:24 | |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
M.Range rover 73 | Range73 | O/M/V Muut | 0 | 26.06.2005 19:31 |
Range rover vm.73? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.02.2005 16:36 | |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |