![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kuvista ei oikein varmasti nae, joten kysytaan. Onko tuossa etupaan kiinnityksessa kierreosaa tms, joka antaa akselin kiertyessa liikevaraa, vai onko siina pelkat puslat. Ts joustaako pelkat puslat tarpeeksi. Onko ihan normi jousien riipukkeet vai mitka. Mita kokoa ne katkeilleet pultit ovat olleet niin edessa kuin takana. Tietaisi sitten omassa projektissa laittaa jareammat tai lujemmat. Etuakselilla traction bar nayttaisi olevan kiinni vaihteiston kannatinpalkissa. Itse en siihen voi pohjapanssarin vuoksi kiinnittaa, joten ajattelin tehda kiinnityksen mahdollisesti itse panssariin, kanttauksen kohdille. Pitaisi kestaa, mutta hieman vaikeuttaa panssarin i+a. Onko tuo taka-akselin kiinnityspalkki itse lisatty, kun ei alkuperaiselta nayta. Eli teit molempiin periin murikan ylapintoihin uudet tayttoproput. Saiko siihen kuoreen kierteytettya suoraan vai hitsasitko mutterit tms.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Löytyisikö valmiita piirustuksia sekä eteen että taakse? Tahi edes mittoja?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
M24 mutteri josta porattu kierteet pois. Takana on työntövarren pää joka siellä pyörii. Jousien riipukkeissa on offroadtarvikkeesta hankitut rasvattavat tapit ja puslat. Lainaus:
Lainaus:
pitempi traction bar ja alaputken alemmas että se suojais kardaania paremmin. Lainaus:
Takana nuo mitat on työntövarsi päästä ylempään reikään 89cm, alempaan 84cm ja akselin puolella reikäväli on n.15cm. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kiitos kattavista vastauksista! näillä mennään jo k(p)uuhun...
![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#5
|
||||
|
||||
![]() onkos kukaan kokeillut tälläistä
niin että voisiko olla jopa toimiva
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Väittäsin onnistuvani vääntämään tuon sylinterin varren solmuun alta aikayksikön :P
Pitääpi kampeutua tästä tallille hitsailemaan uusia tractionbareja hojoon.. saa nähä uskallanko laittaa kuvia. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Oliskos tuon voinu laittaa pitkä putki alle?
JOs olis onnistunu suojaamaan kardaania paremmin niin... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Oranger rakennus srj. MYYTY | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 30 | 24.11.2007 22:22 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.02.2006 11:32 |
M: V-8 Off road häksätin rakennus sarja | MakeO | O/M/V Muut | 4 | 29.10.2005 19:11 |
Parit videot ja rakennus kuvaa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2003 19:12 |