![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa parit kuvat omasta toteutuksesta...
Onhan nuo vähän rimpulan näköset, kuitenkin aika hyvin kestäneet. Taka-akselin puoleinen ylempi pultti on katkeillu mut oon koittanu korjailla sitä. Etummaista piti kans korjailla kun meinas katketa, johtui tosin siitä että etuperän pystyyn kääntämisen jälkeen pinjonin pienempi laakeri ei saanut riittävästi voitelua ja ikäänkuin suli aika epämääräisen näköseksi. Sen jälkeen tuli murikan yläpintaan tehtyä täyttöproppu josta sai litran verran lisää öljyä etuperään. Aika rivakasti muuten hoojii pysähtyy kun neliveto päällä etuperä menee jumiin, asfaltilla tietenkin, vauhtia n.40-50km/h. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Oranger rakennus srj. MYYTY | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 30 | 24.11.2007 22:22 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.02.2006 11:32 |
M: V-8 Off road häksätin rakennus sarja | MakeO | O/M/V Muut | 4 | 29.10.2005 19:11 |
Parit videot ja rakennus kuvaa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2003 19:12 |