Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 15.08.2008, 21:37
ILE:n Avatar
ILE ILE ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 95
Perusasetus

Tuossa parit kuvat omasta toteutuksesta...







Onhan nuo vähän rimpulan näköset, kuitenkin aika hyvin kestäneet. Taka-akselin puoleinen ylempi pultti on katkeillu mut oon koittanu korjailla sitä.
Etummaista piti kans korjailla kun meinas katketa, johtui tosin siitä että etuperän pystyyn kääntämisen jälkeen pinjonin pienempi laakeri ei saanut riittävästi voitelua ja ikäänkuin suli aika epämääräisen näköseksi. Sen jälkeen tuli murikan yläpintaan tehtyä täyttöproppu josta sai litran verran lisää öljyä etuperään.
Aika rivakasti muuten hoojii pysähtyy kun neliveto päällä etuperä menee jumiin, asfaltilla tietenkin, vauhtia n.40-50km/h.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Oranger rakennus srj. MYYTY tomikoo O/M/V Ajoneuvot 30 24.11.2007 22:22
mielenkiintoinen traction bar Jande Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2007 15:26
Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 5 13.02.2006 11:32
M: V-8 Off road häksätin rakennus sarja MakeO O/M/V Muut 4 29.10.2005 19:11
Parit videot ja rakennus kuvaa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 04.10.2003 19:12


Sivu luotu: 20:57 (GMT +2).