![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() juu mulla oli c303 joka oli 3-akselinen (siis rekisteri otteen mukaan 303).
|
|
||||
|
||||
![]()
Otteseen on viisas katsuri varmaan kopioinut aken tietokannasta osan tiedoista ja malli sattunut tulemaan 2-akselista...ehkä?
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko jollakin jokin muu, kuin 303, tuosta irroitettavalla kopilla olevasta 6x6-mallista? Kaikki mitä minä tiedän on olleet 303sia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun on STABSTGB 1313A ja C03-6x6-3-V. Vastaava siviilimalli on C304.
|
|
||||
|
||||
![]() Mielenkiintoista...
Tarvii avata korjaamokäsikirja tallilla ja tarkastaa. Ainakaan 4.osa (voimansiirto) ei tunne keskimmäistä akselia 303:ssa...
Varmaan "introssa" jotakin tekstiä (ruåtsiksi kylläkin ![]() ![]() ![]() ![]() Palaan astialle!
|
||||
|
||||
![]()
tähän väliin muistutuksena kaikille volvon portaalien omistajille
, tarkistelkaa niitä boksien kiinnityspultteja !!! löystyy usein ja äkkiä...
|
||||
|
||||
![]() Öljy?
Mitähän öljyä yleensä on käytetty portaaliakseleissa napavaihteessa / tasauspuörästössä?
|
||||
|
||||
![]()
joo tuttu juttu mut kun viittii lukitteen kans laittaa ne kiinni asti niin jo vain pysyy .on ainakin meillä pysyny,ja niin lukitteitakin on erilaisia ja eri tarkoituksiin
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Volvo C303 -77 | Mutter | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.02.2008 08:59 |
M: Volvo C303 vm.75 | Holst | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 12.10.2007 16:23 |
M: Volvo tgb 11 C303 | waild | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.10.2007 14:06 |
M: Volvo C303 avo | Pauli | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 24.04.2006 14:39 |
O: Volvo c303 | TomppaV | O/M/V Muut | 0 | 01.03.2004 08:49 |