Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 04.08.2008, 07:18
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.249
Perusasetus

Ongelma noissa yli kuuden menevissä sarjoissa on keskiakselin rattaiden koko. Jotta ratas mahtuu fyysisesti laatikon sisään on sen hampaan pituutta lyhennetty (+vaatii usein laatikon jyrsimistä sisäpuolelta). Josta seuraa että ko. hampaat eivät mene sisääntulevan akselin hampaiden pohjaan asti. josta seuraa että sisään menevän akselin hampaat katkeaa.

Toki tuossa trail gearin sarjassa on kompensoitu ko. ongelmaa hieman leveämmillä rattailla ja mahdollisesti materiaalilla/karkaisulla.

Rattaiden kestoon vaikuttaa olennaisesti myös moottrorin viritysaste ja mahdolliset lisävälitykset ennen jakolaatikkoa mutta kuitenkin esim. rock monster sarjan rattaat ovat todistetusti heikompia kuin vakio rattaat.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:suzukin jakolaatikko kares O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.03.2008 10:19
M:Suzukin Jakolaatikko sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.01.2008 06:51
Suzukin 6.4:1 jakolaatikko LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 16 26.12.2005 08:43
Suzukin jakolaatikko Kupla Tekniikka & Jutustelu 1 12.02.2004 14:13
suzukin jakolaatikko Tekniikka & Jutustelu 6 27.11.2003 15:19


Sivu luotu: 17:57 (GMT +2).